רומריק אטו הצטרף לנס ציונה, גם נחמיאס חתם לעונה אחת

רז נחמיאס
רז נחמיאס | סקציה נס ציונה, רשמי

הקבוצה של עמיר תורג'מן, שתפתח את אימוניה ביום שני, צירפה את המגן/קשר של הפועל ר"ג, שכבש ארבע שערים בלאומית, וכן את הקונגולוזי ששיחק בבית"ר ת"א/רמלה בשנים האחרונות

(גודל טקסט)

העולה החדשה סקציה נס ציונה תקיים ביום שני הקרוב (2.7) את אימון פתיחת העונה בשעה 17:30 באצטדיון הפרדס. בינתיים בקבוצה ממתינים לשובה של מכבי חיפה ממחנה האימונים בהולנד כדי לסגור סופית את מעברו של השוער עומרי גלזר שיהיה השוער הראשון בקבוצה. לפי ההסכם המתגבש בין הצדדים, מכבי חיפה אמורה לשלם את רוב שכרו של השוער, בעוד נס ציונה תשתתף בסכום סמלי בלבד. כמוכן, במועדון מחפשים במקביל שוער מחליף משום שהשוער עמית שמש בדרך לעזוב בשל הצעה כספית נמוכה מאוד שקיבל לטענתו.

בתוך כך, הודיעה היום (רביעי) נס ציונה על החתמתו של רז נחמיאס. המגן/הקשר השמאלי בן ה-23 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו גלעד קצב. בעונה החולפת שיחק במדי הפועל ר"ג וכבש 4 שערים. גם שחקן ההגנה יהב גורפינקל ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה כמושאל ממכבי חיפה, נמצא על הכוונת.

לאחר מכן הכריזה הקבוצה גם על צירופו של המגן/בלם בן ה-24 רומריק אטו, שחתם לעונה אחת באמצעות סוכנו אבי ציוני. הקונגולזי שיחק ב-5 העונות האחרונות בבית"ר ת"א רמלה למעט חצי עונה בקבוצה בגיאורגיה. הוא כבש בעונה שעברה שלושה שערים.


רז נחמיאס חוגג. הצטרף לעולה החדשה (ערן לוף)


(אתר נס ציונה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי