צפו בתקציר: 0:3 לבאר שבע על לכיה גדנאסק במשחק ההכנה הראשון

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי

הדרומיים נראו נהדר בפתיחת מחנה האימונים ונתנו לבכר סיבות להיות מרוצה. סבג בישל נפלא להאסלביינק (43) וכבש בעצמו (47), זריהן הוסיף (76) ולויטה הדף פנדל. מרין, גולדברג ושמיר ערכו בכורה, גם קאריו שנפצע

(גודל טקסט)

יש עם מה לעבוד. זאת המסקנה שצריכה להיות לברק בכר אחרי משחק ההכנה הראשון של מחנה האימונים היום (רביעי), בו ניצחה הפועל באר שבע 0:3 את לכיה גדאנסק הפולנית. שחקני ב"ש נראו מצוין והוכיחו שהתיאום והכימיה ביניהם עובדים, וינסו להראות את אותה יכולת בשבת נגד אולימפיאוקס החזקה בהרבה.

לא מעט מהשחקנים החדשים קיבלו הזדמנות. ג'ימי מרין, חוסה אנחל קאריו, עדן שמיר, נאור סבג, שון גולדברג וכמובן ארנסטס שטקוס פתחו בהרכב, בעוד גל לוי נכנס כמחליף. דוד קלטינס ורמזי ספורי ראו את המשחק מהספסל, אבל בכר החליט עוד לפני שריקת הפתיחה שלא לשתפם. עוד שחקן שלא שותף הוא חנן ממן, שהתחיל את מחנה האימונים עם פציעה במפשעה ונשאר לנוח בחוץ.

החדשים שכן שיחקו, לעומת זאת, הוכיחו שמגיע להם מקום בהרכב. בעיקר שטקוס, שעצר התקפה מסוכנת בדקות הפתיחה, ונאור סבג, שבישל נהדר להאסלביינק (43) וכבש בעצמו (47). ניב זריהן (76) הוסיף את השלישי, ובסך הכל הבאר שבעים נראו טוב. היו כמה תקלות פה ושם בהגנה, שטקוס מתח זרועות וגם לויטה שהחליף אותו והספיק לעצור פנדל, והפציעה של קאריו בהחלט תשפיע על מחנה האימונים, אבל בסופו של דבר בכר יכול להיות מרוצה. ניצחון במשחק הראשון של הקבוצה המתחדשת שלו, ועוד נגד יריבה לא פשוטה שסיימה במקום השלישי בליגה הפולנית ואף זכתה בגביע לפני פחות מחודשיים, הוא בהחלט סיפתח מוצלח.


קלטינס וספורי (הפועל באר שבע, רשמי)

הרכב הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס (אוהד לויטה 70), בן ביטון (אור דדיה 60), שון גולדברג, עמית ביטון, מיגל ויטור (חאתם עאבד אלחמיד 66), עדן שמיר, נאור סבג (לואי טאהא 66), תומר יוספי, ג'ימי מרין (ניב זריהן 69), נייג'ל האסלביינק (בן שהר 63), חוסה אנחל קאריו (מרואן קבהא 20).

מהלך המשחק
שחקני הפועל באר שבע הראו שיש ביניהם תיאום גם לא אחרי הרבה ימים ביחד, ומהפתיחה תקפו והחזיקו בכדור. בהגנה, לעומת זאת, התגלו לא מעט בעיות וארנסטס שטקוס היה במקום למנוע שער כמעט בטוח של הפולנים. עוד סיבה לדאגה עבור בכר הגעה בדקה ה-20, כשחוסה אנחל קאריו נפגע והורד לטיפול בצד המגרש. לאחר בדיקה נקבע כי הוא סובל מפציעה בעצם האגן והוא הוחלף במרואן קבהא.

המשחק המשיך בקצב די איטי אחרי הפתיחה המהירה, והאדומים נרגעו ונתנו לשחקני לכיה להכתיב את הקצב. עד הדקה ה-43, אז נאור סבג שלח כדור נהדר דרך ההגנה ונייג'ל האסלביינק הגיע אליו בזמן כדי לכבוש ולקבוע 0:1. סבג המשיך ביכולת הטובה גם במחצית השנייה, ושתי דקות מפתיחתה הוא הוסיף שער לבישול שלו – ג'ימי מרין הגביה כדור לתוך הרחבה, ואקס נס ציונה בעט לרשת את ה-0:2.

מכאן הדרך היתה חלקה יותר. בכר הוציא והכניס שחקנים, כשהוא משתף בין השאר גם את אור דדיה הצעיר, והשחקנים שלו נראו טוב לאורך כל המחצית השנייה. גם אוהד לויטה נכנס במקום שטקוס, ובדקה ה-74 הוכיח מדוע הוא היה השוער הראשון לאורך רוב העונה שעברה כשעצר פנדל והותיר את שער ב"ש נקי. שתי דקות לאחר מכן הצטרף ניב זריהן, עוד מחליף, לרשימת הכובשים עם בעיטה נהדרת לקורה ופנימה.

עד הסיום המקומיים התרכזו בעיקר בלעצור את באר שבע מהבקיע את הרביעי, מה שכמעט לא הצליח להם  – עמית ביטון קיבל הזדמנות נהדרת עם בעיטה חופשית בדקה ה-90 אבל סובב סנטימטרים מהמסגרת. שריקת הסיום הגיעה לא זמן רב לאחר מכן והשחקנים רשמו פתיחה מוצלחת למחנה האימונים. בעוד כשבועיים הם יפגשו את לאצ'י האלבנית, ואז זה כבר לא יהיה משחק הכנה.


ספורי וממן. יהיו על הספסל אבל לא יקחו חלק במשחק (הפועל באר שבע, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי