מה היעד למכירת מנויים? נשאל הבעלים וענה: "היעד הוא קודם כל מבחינת ההישגים. אנחנו מכוונים למקומות 1-6. אשר לשאלה, הכוונה היא למכור 20 אחוז יותר מנויים מהעונה שעברה, בסביבות ה-3000".
כשנשאל על עסקאות הענק של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, מול העסקאות הצנועות בהרבה של קבוצתו, אמר: "יש להם את השיקולים שלהם. לא נשכח שכל אחת מהן היא קבוצה יחידה בעיר שלה וכדי למכור מנויים בעיר היא חייבת סגל אטרקטיבי".
"אנחנו מאוד מתחזקים", אמר כץ והוסיף: "לדעתי הקבוצה לא הציגה בעונה שעברה את אותה יכולת שהציגה שנה קודם כשזכתה בגביע המדינה, למרות הסגל הכמעט דומה. השנה אני מקווה שנשוב להציג את הכדורגל הטוב והמהנה".
מה דעתך על הכתבה?