יואב כץ: "הפועל חיפה במו"מ עם שחקן מהליגה השבדית"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים אופטימי ומאמין שיציב קבוצה טובה שתיאבק בצמרת ותסיים במקומות 1-6. הוא סיפר בתוכנית הספורט של 103FM על הציפייה למכור השנה כ-3000 מנויים. על הקיץ של בית"ר וב"ש אמר: "יש להם את השיקולים שלהם"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה לחפש שחקני חיזוק ובתוכנית הספורט של 103FM סיפר כי הוא נמצא במו"מ עם שחקן מהליגה הראשונה בשבדיה וכן עם שחקנים בכירים בארץ. גם במו"מ עם עדן בן בסט נמשך ועל כך אמר כץ: "אני לא אוהב את העובדה שמתנהל מו"מ עם שחקנים בתקשורת. זה לא האופי שלי ולא אעשה זאת".


מה היעד למכירת מנויים? נשאל הבעלים וענה: "היעד הוא קודם כל מבחינת ההישגים. אנחנו מכוונים למקומות 1-6. אשר לשאלה, הכוונה היא למכור 20 אחוז יותר מנויים מהעונה שעברה, בסביבות ה-3000".


כשנשאל על עסקאות הענק של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, מול העסקאות הצנועות בהרבה של קבוצתו, אמר: "יש להם את השיקולים שלהם. לא נשכח שכל אחת מהן היא קבוצה יחידה בעיר שלה וכדי למכור מנויים בעיר היא חייבת סגל אטרקטיבי".


"אנחנו מאוד מתחזקים", אמר כץ והוסיף: "לדעתי הקבוצה לא הציגה בעונה שעברה את אותה יכולת שהציגה שנה קודם כשזכתה בגביע המדינה, למרות הסגל הכמעט דומה. השנה אני מקווה שנשוב להציג את הכדורגל הטוב והמהנה".



"מקווה שהפועל חיפה תשחק כדורגל מהנה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי