כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מאור בוזגלו חתם לשנתיים בהפועל ת"א

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | הפועל תל אביב, האתר הרשמי

הרכש הגדול של האדומים הקיץ: הקשר יוצג מחר במסיבת העיתונאים: "נרגש להגיע לכאן, זה אתגר גדול". הבעלים שרון ניסנוב: "מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ שיחזיר אותנו למקומנו הטבעי". האבא יעקב עקץ את הירוקים

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) על הרכש הגדול ביותר שלה הקיץ: הקשר מאור בוזגלו חתם לשנתיים בקבוצה ויוצג מחר (ראשון) במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, חלה התקרבות בין הצדדים בפגישה שנערכה ביום שישי ולאחר פגישה נוספת היום הקשר בן ה-31 חתם באופן רשמי. בוזגלו ישלים בכך סגירת מעל בקבוצה בה שיחק אביו יעקב, ומעבר לכך יהיה יחד עם אלון מזרחי מהבודדים שעברו בארבע הגדולות: מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.


המאמן ניסו אביטן לחץ לצרף את את מאור בוזגלו, למרות שראשי האדומים כבר החליטו לוותר על החתמתו של הקשר בן ה-31, בשל העובדה שנפגש עם מכבי חיפה. מאמן ששוחח עם בוזגלו, רואה בו כשחקן המוביל של הקבוצה ועל פי גורמים במועדון הובטח לשחקן להיות אחד משני הקפטנים של הפועל תל אביב.


לבוזגלו הוצע חוזה של עונה אחת על אופציה לעונה נוספת בו ירוויח כ-200 אלף דולר שיכלול בונוסים לשערים ובישולים, מענק זכייה בתארים והעפלה לאירופה. בנוסף הובהר כי סעיף פציעה כפי שהיה לו במכבי חיפה יוכנס לחוזה. כבר באפריל דיווחנו שהאדומים רצו את בוזגלו.




יקבל בונוסים על שערים ובישולים. מאור בוזגלו (דני מרון)


מאור בוזגלו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להגיע להפועל תל אביב. אין ספק שזה אתגר חדש. אני מגיע עם אנרגיות טובות ורעב גדול להצליח כאן. מחכה כבר לפגוש את האוהדים ואני מאמין שביחד נעמוד במטרות העונה".
 

הבעלים שרון ניסנוב: "אנחנו שמחים שמאור מצטרף להפועל. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים"


כצפוי, גם לאבא יעקב היה מה לומר לאחר החתימה. האב העלה פוסט ברשתות החברתיות ושלח עקיצה למכבי חיפה: יחס שווה את כל הכסף שבעולם. בוזגלו כתב: "לכוכב הכי גדול בכדורגל הישראלי לא קובעים כמה ייקבל ומי ייצג אותו. זו לא ברירת מחדל. מאור חתם בקבוצה שהכי רצתה אותו, בלי שיעשו לו טובות. בהצלחה להפועל תל אביב ובהצלחה למאור בוזגלו".




פערים קטנים בין גידי קאניוק להפועל תל אביב (אריאל שלום) 


במקביל נמשך המו"מ הכספי עם גידי קאניוק השייך לפחאטקור האוזבקית, אליה ימריא כדי להשתחרר מחוזהו עד חודש דצמבר. ההצעה של הפועל תל אביב האחרונה לנציגי קאניוק היא 175 אלף יורו לעונה ולמרות פערים של כ-40 אלף יורו בין הצדדים, התקווה היא שהקשר יצטרף למחנה האימונים של בפולין שיפתח בעוד שבועיים. בנוסף, בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של קבוצת סונג לאם מוויאטנאם להצעה הכספית שהוגשה להם לשחרר את החלוץ הניגרי מייקל אולהה בחודש אוגוסט כדי שיוכל לפתוח את העונה בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי