מכבי תל אביב גברה 0:5 על קבוצת חובבנים הולנדית

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הצהובים הביסו את "גלובל ספורט אקדמיה", המורכבת מבוגרי נוער שמחפשים קבוצה ראשונה ברמה המקצוענית. צמד לאופואדו, שכטר, קארצב וברסקי הוסיפו, יאניוטיס לא לקח חלק במשחק. הקבוצה תשוב מחר ארצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:5 את "גלובל ספורט אקדמיה", קבוצה המורכבת משחקנים הולנדים שסיימו גיל נוער אך טרם מצאו לעצמם קבוצה. את השערים במשחק כבשו איתי שכטר, עדן קארצב, צ'יקו אופואדו (צמד) ורוסלן ברסקי. משחק האימון היה הראשון שקיימו הצהובים העונה והוא התנהל בשליטה מולחטת של קבוצתו של ולדימיר איביץ', אם כי יש לקחת בחשבון שמולם עמדה קבוצת צעירים חסרי ניסיון לחלוטין ברמה המקצוענית. מחר הצהובים יערכו אימון בוקר נוסף ויסיימו למעשה את מחנה האימון בהורסט.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ (עומר כץ, 46), דן גלזר (נועם כהן, 46), ז'איר אמאדור (שרן ייני, 46), שחר פיבן (מתן בלטקסה, 46), אופיר דוידזאדה, נדב נידם, עדן קארצב (דור פרץ, 46), אבי ריקן (רוסלן ברסקי, 46), יונתן כהן (איילון אלמוג, 46), מתן חוזז (צ'יקו אופואדו, 46), איתי שכטר (אלירן עטר, 46(. השוער היווני אנדראס יאניוטיס לא נטל חלק במשחק.

מחר בערב תצא הקבוצה באוטובוס מהורסט לבריסל שבבלגיה ומשם תמריא בחזרה ארצה. האלופה תתאמן שבוע בישראל ותצא לאחר מכן למחנה אימון נוסף בן שמונה ימים, באותו מתקן אימונים בהולנד.

ניצחון קל בהכנה. ולדימיר איביץ' (דני מרון)
ניצחון קל בהכנה. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי