מכבי חיפה הביסה 0:3 את בוורן במשחק ההכנה הראשון

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, רשמי

הקבוצה של מרקו בלבול פתחה ברגל ימין את ההכנות לקראת העונה שבפתח. חזיזה בישל לאשכנזי את השער הראשון, שועה כבש שער נהדר בכדור חופשי והקפטן לביא חתם את התוצאה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה את מחנה האימונים לקראת העונה הקרובה ברגל ימין עם ניצחון 0:3 על בוורן. המנכ"ל אסף בן דוב ונשיא המועדון יעקב שחר צפו במשחק ואהבו את מה שראו. הירוקים פתחו עם ההרכב שכלל את גיא חיימוב, רז מאיר, איעד חבשי, רמי גרשון, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלקושצנקו, מוחמד עוואד ודולב חזיזה.

כבר בדקה ה-13 נהנו הירוקים משיתוף הפעולה של המצטרפים החדשים, כאשר דולב חזיזה העביר כדור נהדר ליובל אשכנזי וזה בעט פנימה 0:1 למכבי חיפה. הירוקים המשיכו לשלוט במשחק. חזיזה, אשכנזי ופלקושצ'נקו בחנו מספר פעמים את השוער הבלגי והאחרון הרשים.

במחצית השנייה נמשכה אותה המגמה. המאמן מרקו בלבול ביצע מספר חילופים ובין השאר הכניס את הכוכב שלו ירדן שועה שלאחר חמש דקות על המגרש כבש שער נהדר בבעיטה חופשית מ-18 מטרים. בדקה ה-68 הציגו שני המגינים ארנסט מאבוקה ואיקוום אוטין שילוב פעולה נהדר שהסתיים ברגליו של הקפטן נטע לביא שמ-12 מטרים קבע את תוצאת המשחק, 0:3 לירוקים.

מכבי חיפה מודל 2019/20 (צילום: באדיבות אתר מכבי חיפה)

במועדון הירוק שיבחו בסיום את דולב חזיזה שהיה הטוב במגרש כאשר גם יובל אשכנזי בלט במשחק היעיל והטוב שהפגין. מי שעוד זכו למחמאות היו הבלם רמי גרשון, סאן מנחם ואיקוום אוטין. המשחק הבא של מכבי חיפה יהיה נגד סנט טרוידן הבלגית ביום שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי