גולובארט חתם לשנתיים במכבי נתניה, חלוץ מחוף השנהב יתאמן

אוהדי נתניה
אוהדי נתניה | אודי ציטיאט

טרסור ינסה להרשים את דראפיץ' וברדה, גם מיזן יגיע לאימון הבכורה. הבלם הספרדי עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים את מעברו. סגל הבהיר: התקציב יהיה כמו בעונתו הראשונה של יאמר וסיפק רמז על עזרא

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח הערב (ראשון) רשמית את אימוניה לעונת 2019-2020 במתחם האימונים, כשהפנים החדשות יכללו את הקפטן החדש, אלמוג כהן, ששב למועדון ואת רועי קהת, רון אשכנזי ויובל שדה.

לספורט1 נודע ששחקן נוסף שיגיע, הוא החלוץ החוף השנהבי, מופסה טרסור. טרסור, בן ה-19, ינסה להרשים את צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר כזכור, לנתניה מקום לזר חמישי, כשבנתניה החליטו שלא למהר עם בחירתו. שחקן נוסף שיצטרף למבחנים, הוא החלוץ בן מיזן. השחקן בן ה-24 שירד אשתקד לליגה א' עם הפועל מרמורק, סיים כמלך שערי הקבוצה עם תשעה שערים.

הזר הרביעי הוא הבלם רומן גולובארט, שחש ברע עם נחיתתו ביום חמישי והבוקר עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.


פותחים עונה רביעית במכבי נתניה. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (אריאל שלום)

מהאימון הערב, בו מצפים בנתניה לכמות גדולה של כ-1,000 אוהדים, צפוי להיעדר החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי, שבשל מעורבותו במשחקי נבחרתו, יצא לחופשה בשלב מאוחר יותר וקיבל אישור לשוב ב-2.7.

בנתניה היו רוצים מאוד לראות את הקשר חן עזרא חוזר ואף מגיע לאימון הפתיחה, אך נראה שהקשיים במו"מ עשויים לפגוע סופית בהגעתו. הבוקר, פרסם הבעלים אייל סגל בו ספק רמז על אי הגעתו של עזרא: "מהסיבות האלו, בוזגלו ודן איינבינדר ודומיהם לא היו על הפרק ו"חלון ההזדמנויות" של פיראס מוגרבי נסגר עוד לפני שנפתח וכנראה גם של אחד נוסף מ"שחקני הבית שעזבו".

עוד סיפר סגל ש"מועדון מכבי נתניה, יעמיד העונה את התקציב החמישי בגודלו בליגה, תקציב דומה לעונתו הראשונה של דניאל יאמר במועדון, אך גם לתקציב שכזה יש גבולות וחייבים להתנהל בחוכמה ולא לצופף שחקנים רבים באותם עמדות, כי עודף במקרה שכזה הוא חוסר".


יעמיד את הקציב החמישי בגובהו בליגה. אייל סגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי