סוכנו של דלמאו: "היו הצעות מהולנד ומספרד, אבל בחרנו במכבי ת"א"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

הקטור פריס רוס חשף בראיון מיוחד לספורט1: "העדפנו לעבור לקבוצה שתשחק באירופה ומתאימה לו. הוא סיכם את תנאיו, המועדונים מדברים ואנחנו מחכים שיגיעו לסיכום. רוצים להודות לבעלי מכבי שעושה מאמצים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה לסגור במהלך הימים הקרובים, את רכישתו של החלוץ הספרדי, אדריאן דלמאו, שחקנה של הראקלס ההולנדית. בימים האחרונים התנהלו מגעים מתקדמים בין ראשי מכבי לראשי המועדון ההולנדי ובשלב זה אין עדין הסכמות בין הצדדים.

מכבי תל אביב הציעה סכום של כמיליון יורו עבור החלוץ שכבש בעונה שעברה 19 שערים, אולם ההולנדים מבקשים סכום של כמיליון וחצי יורו ואחוזים ממכירה עתידית והמגעים ימשכו גם השבוע. דלמאו צפוי לחתום לשלוש שנים במדי הצהובים, שינסו לסגור את העסקה עוד לפני שהקבוצה תצא לפועל.

"אנחנו מנהלים את המגעים על המעבר הזה כבר במשך חודש", אומר הקטור פריס רוס, סוכנו הספרדי של החלוץ בראיון לספורט1. "לאדריאן היו שנתיים נהדרות, בוויאריאל הספרדית ובהראקלס בהולנד. היו לנו המון הצעות עבורו, אבל אנחנו הסכמנו להצעה האחרונה שהגישה לנו מכבי תל אביב. אמרנו לראשי הראקלס שאנחנו מעוניינים לעזוב ולעבור למכבי תל אביב ושזה רצונו של אדריאן".


"אנחנו מנהלים את המגעים על המעבר הזה כבר במשך חודש". אדריאן דלמאו (Peter Lous/Soccrates/Getty Images)

"בהנהלה של הראקלס מפעילים לחץ גדול מאוד על השחקן וגם אומרים עליו דברים לא כל כך נכונים. אני מכיר באופן אישי את המנכ"ל של מכבי (בן מנספורד, ר"ב) עוד מהתקופה שעבד בלידס יונייטד באנגליה וכבר אז שיתפנו פעולה. אני יודע שמכבי תל אביב מאוד רוצה את אדריאן ומייעדת לו תפקיד מרכזי בקבוצה העונה".

"אני יודע שזאת אלופת ישראל, אחד המועדונים הגדולים בישראל, שחוזרת בקרוב לאצטדיון משודרג ומתכוננת לקראת מוקדמות ליגת האלופות ודלמאו רוצה להיות חלק מהפרויקט הזה. החלטנו לקחת את ההצעה של מכבי ואנחנו כבר מצפים שהכל ייסגר ושנגיע לישראל".

זה יהיה נכון להגיד שאתם ומכבי כבר סיכמתם את התנאים? "כן, אפשר להגיד את זה. אנחנו כבר סגורים בינינו. אנחנו מסוכמים עם מכבי וכרגע מחכים לסיכום בין המועדונים. אני יודע שהמועדונים מדברים ביניהם ואני רוצה להגיד תודה מיוחדת לבעלים של מכבי תל אביב, שעושה מאמצים גדולים לסגור את העסקה ולהביא את אדריאן לקבוצה, למרות שזו עסקה לא פשוטה בכלל ואנחנו מחכים שהכל ייסגר".


"אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לבעלים של מכבי תל אביב" (מכבי תל אביב, רשמי)

איזה סוג של שחקן תקבל מכבי תל אביב? למה האוהדים צריכים לצפות? "קודם כל שתדע שאדריאן קיבל מאות הודעות מהאוהדים ששלחו לו הודעות תמיכה ומחכים שיחתום רשמית. אדריאן זה שחקן שמשחק חלוץ 9, הוא יוכל לעזור למכבי להשיג את המטרות שלה. הוא שחקן חכם מאוד, תמיד מחפש את השער והוא עובד ממש טוב בתוך הרחבה".

"אם אני מחפש מישהו באירופה להשוות אליו, אז הוא מזכיר את פאקו אלקאסר ששיחק בוולנסיה ועכשיו הוא בדורטמונד. זה שחקן שמתאים מאוד לקבוצה שתוקפת המון, לקבוצה ששולטת בכדור במרבית המשחק, כמו מכבי ת"א. ראינו את הנתונים של מכבי מהשנים האחרונות, בעיקר מהעונה שעברה, מכבי זו קבוצה שמחזיקה בכדור יוזמת ושולטת ואדריאן יתאים לה מאוד".


"מזכיר את פאקו אלקאסר" (Gettyimages)

"אחד השיקולים לבוא, היה העובדה שזו קבוצה שמתקיפה ושולטת בכדור וברור לנו שהוא יכבוש הרבה שערים ויוכל לעשות עוד קפיצת מדרגה בקריירה שלו. במודל הניהול שלה, הוא המקום המתאים לאדריאן".

"היו לנו עוד הצעות גם מספרד למשל, אבל העדפנו לעשות את הצעד הנכון בקצב הנכון ולהגיע לקבוצה שמשחקת במפעל אירופי ומשם הוא יוכל לקפוץ הלאה. זה אתגר גדול מאוד עבורנו ואדריאן נלהב מאוד להגיע ולפגוש את הקהל העצום של מכבי תל אביב. אנחנו רק מחכים שהמועדונים יסגרו ביניהם את העסקה ושנוכל להגיע כמה שיותר מהר ולהצטרף להכנות, לקראת המשחק החשוב שיש למכבי בסיבוב המוקדמות של בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי