רשמי: עדן בן בסט חתם לשנתיים בהפועל חיפה

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

החלוץ ששוחרר מהפועל באר שבע, השלים את חזרתו לכרמל כשבחוזהו גם אופציה לעונה נוספת: "גאה ונרגש לשוב". הבעלים יואב כץ: "אני שמח שהחזרנו הביתה את ה'בן האובד' למקום הטבעי שלו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"הבן האובד" חזר הביתה: עדן בן בסט חתם הערב (שני) רשמית בהפועל חיפה ושב למועדון בו לפני שנתיים שימש כקפטן והיה בורג מרכזי בעונת השיא עם ניר קלינגר, שנגמרה בזכייה בגביע המדינה. הוא יוצג מחר באימון הפתיחה ויוכרז כקפטן הקבוצה.

החלוץ בן ה-32 חתם לשנתיים הבאות עם אופציה לעונה נוספת וירוויח 180 אלף דולרים לעונה. הבעלים יואב כץ מסר: "אני שמח שהחזרנו הביתה את ה'בן האובד', למקום הטבעי שלו. תמיד שהפועל חיפה ועדן בן בסט היו ביחד קרו דברים טובים וזה מה שאנחנו מצפים שיקרה בעונות הקרובות. לעדן תהיה תרומה מקצועית ומנהיגותית חשובה ביותר ואני שמח שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה".

"חזרתי הביתה", כתב בן בסט בעמוד האינסטגרם שלו לאחר החתימה. "תודה לקהל האדום שתמך ותומך בי. אני גאה ונרגש לחזור ללבוש את המדים שהכי מתאימים לי, הכי נוחים והכי עושים לי טוב על הלב. תודה לעיר באר שבע, הכרתי אנשים מקסימים. בהצלחה לקבוצה". הבלם גבריאל תמאש הוסיף ובירך: "הקפטן חזר".

ההודעה הרשמית יצאה לאחר שהבעלים יואב כץ, שנמצא בארצות הברית קיבל לידיו את החוזה שנשלח אליו וחתם. כזכור, מעברו להפועל באר שבע בקיץ 2018 לווה בקול תרועה רמה, לאור סעיף השחרור הנמוך ששולם עבורו – 100 אלף יורו. מעברו לטרנר לא היה מוצלח בלשון המעטה וב-18 הופעות בליגת העל הצליח לרשום שער בודד נגד הפועל רעננה.

עדן בן בסט במדי הפועל חיפה. חזר לקבוצה איתה הצליח לפני כשנתיים (ערן לוף)
עדן בן בסט במדי ב"ש. חזר לקבוצה איתה הצליח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי