דיווח: "קגלמאכר עשוי לחתום בהפועל ב"ש". במועדון הכחישו

קגלמאכר. מרוצה מהסיבוב הראשון
קגלמאכר. מרוצה מהסיבוב הראשון | צילום: ערן לוף

הקשר האורוגוואי, ששיחק במכבי חיפה בעונת 2016/7, מתלבט בין הצעה מבירת הנגב לבין אנטליהספור הטורקית, כך לפי "TMW" האיטלקי. במועדון אמרו לספורט1: "חד משמעי זה לא נכון"

(גודל טקסט)
האם גארי קגלמאכר בדרך חזרה לישראל? דיווח שפורסם הערב (ראשון) טוען שכן. האורוגוואי בן ה-31, ששיחק במכבי חיפה בעונת 2016/17, לא ימשיך בקורטרייק הבלגית אליה הגיע לאחר השנה בישראל ועל פי הפרסום מתלבט בין שתי הצעות, אחת מאנטליהספור הטורקית והשנייה מהפועל באר שבע.



יש לציין שבהפועל באר שבע הכחישו את אפשרות צירופו של קגלמאכר: "חד משמעי זה לא נכון", אמרו במועדון לספורט1. כידוע, מי שהיה מועמד לעמדת הקישור הוא הקולומביאני באלדומרו פרלאסה, שבסופו של דבר סירב להצעה והחליט לעבור לקבוצה חדשה, אך בארצו. 


קגלמאכר כבש שער אחד בלבד במדי מכבי חיפה, אך הוא היה באצטדיון בנתניה בניצחון היוקרתי של הירוקים 0:2 על מכבי תל אביב. זו הייתה עונת רוני לוי והמנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן, שעל פי הידיעות באותם ימים לא הגיעו להסכמה באשר לעמדה של האורוגוואי שאף מצא את עצמו משחק כמגן תחת רנה מולנסטיין. בסיום אותה עונה הוא נמכר לקבוצה הבלגית קורטרייק, במדיה רשם 66 הופעות בליגה הבלגית ובמסגרת הגביע המקומי.



וואקמה כבר לא בב"ש, אבל האם קגלמאכר יהיה? (דני מרון)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי