הפועל ת"א חזרה לאופציית מוגרבי, שביעות רצון מ"אפקט בוזגלו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | יוני אריאלי

האדומים רוצים את חנן ממן אך מכינים אלטרנטיבה ומתכננים להציע לקבוצה מהליגה הלאומית 200 אלף ש"ח בנוסף למספר שחקני סגל. האוהדים המתינו זמן רב לבוזגלו: "יהיה בסדר". דגני בדרך החוצה, אביטן ידלל את הסגל

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א הגיבו בסיפוק עצום לאירוע פתיחת העונה אתמול במתחם חודרוב. במועדון לא זוכרים כבר זמן רב מחזות כאלה. כמתוכנן, כמיטב המסורת, מאות אוהדים פרצו לכר הדשא, הורידו מהשחקנים את החולצות, חיבקו אותם בחום הכבד ודרשו מהם לתת עונה גדולה ולנצח בדרבי את מכבי תל אביב.

אבל אתמול זה היה "יום מאור בוזגלו". כ-300 אוהדים המתינו בפתח היציאה לשחקן האחרון שיצא מחדר ההלבשה לביתו, יותר משעתיים וחצי לאחר סיום האימון. אין ספק שבוזגלו הוא התקווה הגדולה של האדומים שרואים בו כשחקן שיחזיק את הקבוצה לצמרת הכדורגל. בוזגלו עצמו הסתפק בשתי מילים: "יהיה בסדר".

הבוקר יערוך המאמן ניסו אביטן אימון בכורה מסודר לקראת הטיסה ב-14 בחודש למחנה האימונים בפולין. עוד קודם לכן בהפועל רוצים, בשיתוף פעולה בין המאמן לראשי המועדון, לצרף שני שחקנים ישראלים. המאמן הבהיר: "אני רוצה את חנן ממן, גידי קאניוק ועומרי אלטמן. המשימה להביא לפחות שניים מהבם אינה קלה, אבל כפי שלא היה קל להביא את בוזגלו – נראה מה יקרה. אני לא יודע אם הם יגיעו או לא".


"אפקט בוזגלו" (יוני אריאלי)

האדומים מאוד רצים את חנן ממן ומנהלים שיחות עם הפועל באר שבע אך כרגע העסקה לא קלה. גורם במועדון: "ממן מרוויח בבאר שבע כ-300 אלף דולר ויש לו חוזה לעוד מספר שנים. בבאר שבע קצב ההתנהלות שונה משלנו". אותו גורם הוסיף שבכל יום יכול להתפתח משהו חדש. מעבר לכך, אתמול שוב עלה על הפרק נושא החתמתו של פיראס מוגרבי מבני סכנין כשבמועדון רוצים להעביר מספר שחקנים לשורות הקבוצה שירדה לליגה הלאומית יחד עם 200 אלף שקלים.

הקפטן אוראל דגני מתנדנד וממתין לפגישה עם הבעלים כדי לשמוע האם בכוונתם לשדרג את חוזהו העומד על 195 אלף דולר לעונה. בסביבת המועדון אומרים שהפועל לא תשדרג את שכרו וכעת ההחלטה בידיו. הבלם הורם על ידי האוהדים ששרו לו "תישאר, תישאר" באימון הפתיחה. בהפועל מעריכים שדגני בדרך החוצה. הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים מוזכרות כמי שאחת מהן תקלוט אותו בהסכמה מול הפועל תל אביב לאחר שישלמו את סעיף השחרור.

המאמן ניסו אביטן מתכוון לדלל  את הסגל בקרוב. אחמד עאבד, לו נאמר שאינו בתוכניות, מכביד על תקציב המועדון לאור שכרו הגבוה – 180 אלף דולר. הוא לא נמצא בתוכניות של הקבוצה ולא ימריא למחנה האימונים. בהפועל רמזו שהשחקן עלול לשבת ביציע במידה ולא יעזוב, והאדומים יקוו להעבירו לקבוצה אחרת ולהשתתף בחלק משכרו. שחקנים נוספים שיתקשו למצוא מקומם  הם מוטי ברשצקי שכזכור חזר מעונת השאלה במכבי נתניה, רז כהן, רועי זיקרי ועבדי פרחאת.


מוגרבי. הפועל לא מוותרת (מאור אלקסלסי)

שני שחקנים זרים כמו רונלדו ג'וניור ואיברהים אימורו מתוכננים לעבור בהשאלה למועדונים בליגה הלאומית. שחקנים שחוזרים מהשאלה כמו עמית מלכה, פייסל מוליץ', עדן הרשקוביץ', אופיר טאקייר, דודי אלון, איציק שולמייסטר, עמית מלכה ובני טרודובסקי יתאמנו בנפרד עד שימצאו מועדונים אחרים.

בהפועל תל אביב ימתינו לחלוץ הניגרי מייקל אולהה המשחק בליגה בוויאטנאם ואם לא ישוחרר מקבוצת סונג לאם בזמן ימתינו לרישומו בחלון ההעברות של ינואר. בקבוצה מניחים שלאחר החתמתו של בוזגלו האוהדים שוב ירכשו מנויים בהתלהבות. נכון לעכשיו נמכרו כ-7,000 מנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי