גורדנה: "אם נפגע בזרים אפשר לרוץ למעלה". יחזקאל חתם

שגיב יחזקאל, אבי נמני
שגיב יחזקאל, אבי נמני | סוכנות נימ-גרופ

הקבוצה השלימה את העברת החלוץ שבלט אשתקד וחזר ללא תמורה, כשמכבי ת"א תקבל 50% מההעברה עתידית. הקשר במסיבת העיתונאים החגיגית: "צריך לשים את השנתיים האחרונות בצד". בן זקן: "אין סיבה שלא נתחיל טוב"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מ.ס אשדוד, שנשארה בליגה הבכירה לאחר מסע הישרדות יוצא דופן, פתחה היום (שני) רשמית את העונה ה-20 שלה מאז היווסדה, עם האימון הראשון לקראת עונת 2019/20 ומסיבת העיתונאים החגיגית, כשעוד קודם לכן הגיעו בשורות גדולות: החלוץ שגיב יחזקאל, שהיה חלק חשוב מאוד מרצף הניצחונות בסיום העונה, חתם בקבוצה לעונה נוספת.



יחזקאל למעשה השלים את מעברו ממכבי תל אביב בחוזה לשנה עם אופציה לעוד עונה באמצעות סוכנו אבי נמני, לאחר שעבר ממכבי תל אביב ללא תמורה, אך הצהובים יהיו זכאים ל-50% מדמי ההעברה הבאה, אם יימכר. השחקן הגיע לאימון הערב במכבי הוציאו הודעה רשמית קצרה: "כולם במכבי תל אביב מודים לשגיב על תרומתו למועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".


מיד לאחר מכן נערכה מסיבת העיתונאים החגיגית לפתיחת העונה, בהשתתפות המאמן רוני אוואט, הקפטן טום בן זקן והקשר רועי גורדנה, מהשחקנים הבולטים בסגל שאותו עזבו הקשר דן ביטון שעבר ללודוגורץ' והשוער יואב ג'ראפי שהגיע להפועל תל אביב. המאמן רוני אוואט אמר תחילה: "מקווים לעונה טובה יותר, אבל נוכל להגדיר מטרות רק כשהסגל יהיה מושלם. בסך הכל היום האימון הראשון וזה עוד מוקדם לדבר, אבל אני ומשה (אוחיון, א.ג) זה כמו בן אדם אחד. אימנתי אותו בילדים והחזרתי אותו כשהיינו בליגה הלאומית, העבודה בינינו טובה ואני בטוח שנצליח יחד".


הקפטן טום בן זקן שעדיין מתאושש מפציעה ארוכה אמר: "אני נכנס לשלב השני של השיקום. עברתי כברת דרך ונשארו לי עוד כמה חודשים ועבודה קשה כדי שאצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יותר. אחרי הניתוח היה לי קשה כשהייתי בלונדון חודשיים והקבוצה עשתה תוצאות לא טובות, אבל מאז שחזרתי דברים עבדו לנו, עשינו תוצאות טובות ונשארנו בליגה. העונה צריך לפתוח טוב, אני מקווה שהסגל יהיה טוב ויושלם עוד לפני פתיחת העונה. אין סיבה שלא נתחיל טוב יותר מעונה שעברה".


שחקני אשדוד חוגגים הישארות . "אין סיבה שלא נפתח טוב יותר" (דני מרון)

רועי גורדנה נשאל תחילה על בחירתי להישאר: "אחרי השיחה עם ג'קי בן זקן, כמה ימים לאחר סיום העונה, השיחה נסגרה צ'יק צ'ק בהרגשה טובה שאולי מצאתי בית חם, חדש וטוב. אני שמח להמשיך. הכדורגל מאוד דינמי, במיוחד בישראל, אז אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד חצי שנה. המטרה שלי היא להיות פה חלק מהצוות ומהמועדון בעתיד נכון לנקודת הזמן זו".

בניית הקבוצה לעונה הבאה: "נעשה עוול קטן למשה אוחיון ואני רוצה להגיד שהיה לו חלק גדול בכל מה שהיה, חלק ענק בהישארות שלנו ומגיעה לו תודה רבה. מקווה שנתחבר יחד עם רוני ושתהיה קבוצה טובה. אני מאמין במועדון, יהיה אחלה סגל. זה הזמן לשים את השנתיים האחרונות בצד, הן לא עשו טוב למועדון ולחשוב על דרך חדשה כדי שנהיה מועדון חזק יותר, בריא, כזה שירוץ למעלה".


הגדרת מטרות: "זה לא עניין של אומץ, אני לא חושב שזה יהיה נכון. אשדוד, לדעתי, אם תפגע ב-2-3 זרים תהיה קבוצה מצוינת שתרוץ למעלה. יש זמן עד שנמצא את השחקנים, יש מחנה אימונים, גביע הטוטו ויש עוד דרך ארוכה עד לגביע הטוטו"



נכון לעכשיו רשימת השחקנים החדשים כוללת מלבד יחזקאל את שובל גוזלן שהצטרף ביום רביעי, רון שושן, עידן שטיין, אליאור משעלי מונטרי קמאהני וסמואל אלאבי. אתמול נחת להתרשמות החלוץ הגנאי פרנק אופונג בן ה -21, שהצטרף אל הנבחנים טימוטי אוקניה, לואיס גומז ואריסטד מונקו. מסתמן ששחקן ההגנה של קביליו יפו, רוי שפר, אותו אימן בעונה שעברה רוני אוואט, יצטרף לקבוצה. כמו כן בקבוצה יצטרכו להחליט לגבי השחקנים שסיימו בסוף השבוע מחנה בן עשרה ימים כמו נאור עבודי מהפועל עכו וגל אביב מעירוני קריית גת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי