התקרבות במגעים עם דסה, במכבי ת"א מאמינים שיחתום

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

סיכום עדיין אין, אבל המגן שסיים את חוזהו בשורות האלופה מתקרב לחתימה על חוזה חדש לארבע שנים. בין המחלוקות שנותרו: סעיף שחרור לחו"ל ומועדי יציאה במהלך החוזה

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב תצליח לאחר מו"מ שארך חודשים ארוכים להגיע לסיכום על חוזה חדש עם אלי דסה? המגן הימני שסיים את חוזהו ועזב לאחר ארבע שנים בתקווה למצוא קבוצה מעבר לים, מנהל גם בימים האחרונים שיחות עם ראשי הצהובים וכעת חלה התקרבות בין הצדדים, כזו שעשויה להשאירו בחוזה חדש בשורות האלופה.

במקביל למו"מ שמנהלת מכבי תל אביב עם הראקלס ההולנדית לצירופו של אדריאן דלמאו, במועדון מקווים לסגור בימים הקרובים גם את נושא דסה, במטרה שיצטרף לקבוצה וימריא איתה למחנה האימונים השני בהולנד בשבוע הבא, שיהווה למעשה את האצת ההכנות למוקדמות ליגת האלופות בעוד כשלושה שבועות. גם פציעתו של מאור קנדיל, שחש כאבים וגם לא שיחק במשחק ההכנה בשבת, האיצה את השיחות בין דסה למכבי ת"א.

כאמור דסה סיים את חוזהו בקבוצה אליה הגיע מבית"ר ירושלים בקיץ 2015 ובדק מספר אופציות מעבר לים, בעיקר בליגה הגרמנית, אלא שלאחרונה נרשמה התקדמות במו"מ, על אף שעדיין אין סיכום וישנם עוד סעיפים שקיימת מחלוקת לגביהם, דוגמת סעיף יציאה ומועדי יציאה במהלך החוזה עצמו. דסה, שמתאמן בשלב זה לבדו ולא המריא עם הצהובים למחנה האימון בהולנד, לא מוצא בשלב זה קבוצה מעבר לים ובמכבי מאמינים שבסופו של דבר הוא יחתום על החוזה לארבע שנים שהוצע לו ויישאר לפחות בעונה הבאה במועדון.


אלי דסה. התקרבות בין הצדדים, אבל רחוק מסיכום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי