אורי גוטמן: "לא משנה אם אני הבן של. המטרה להישאר"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

הפועל חדרה פתחה את עונת 2019/20 במסיבת עיתונאים: "חובת ההוכחה עלי, זאת במה טובה לשחקנים", אמר המאמן. אורן גולן הוסיף: "התקציב גדל ב-20 אחוזים, אני מצפה לגדילה משמעותית בממוצע הצופים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפתעת העונה שעברה הפועל חדרה פתחה הערב (שלישי) את עונת 2019/20, את מסיבת העיתונאים המסורתית, אליה הגיעו המאמן אורי גוטמן, המנהל המקצועי אורן גולן והקפטן מנשה זלקה.

המאמן אורי גוטמן פתח את דבריו ואמר: "מהיום הראשון שהגעתי וראיתי את האנשים שמקיפים את המועדון, זה נראה כמו נחיתה רכה עבורי, רוצה להוביל את המועדון הזה קדימה, נבנה פה חדר כושר חדש. לא בטוח שזה יביא תוצאות אבל אני לגרום לשחקנים שיש להם את התנאים להצליח".

ההשפעה מיוסי אבוקסיס: "קשה לפרוס במשפט אחד או שניים. אני מאמין שמאמן כדורגל מודרני משתנה לפי הסיטואציה. אני מאמין שנמצא פתרונות לכל דבר. לקחתי ממנו את כל הנושא של אנושיות. אני חושב שזה לא פחות חשוב מכל דבר אחר".


אורן גולן, אורי גוטמן ומנשה זלקה (דני מרון)

השוואות לאלי גוטמן: "כעת חובת ההוכחה עלי, זה לא משנה אם אני הבן של. אני גאה בזה והשחקנים יצטרכו לתת את היכולת על המגרש. כל הצוות עובד בסבלנות, ואנחנו רוצים להביא את השחקנים שאנחנו רוצים. ניסו אביטן עשה פלאים בעונה שעברה, וזאת במה טובה לשחקני כדורגל".

המטרות: "אנחנו מסתכלים על המציאות בעיניים, אנחנו רוצים להישאר בליגת העל ולייצר מסורת ואם נצליח יותר הלוואי".

המנהל המקצועי אורן גולן הוסיף: "יותר קל ללכת למקומות בטוחים, תמיד חיפשתי דברים מעניינים, ואורי מאוד עניין אותי כבר בפגישה הראשונה טענתי שהוא יכול לקחת את הבחורים האלה קדימה ואני הכלל חושב שהעולם שייך לצעירים. אני מאמין שהבחירה הזאת תהיה הצלחה גדולה".

על התקציב בעונה הבאה והמטרות של הקבוצה: "מבחינה תקציבית, אורי לקח את כל התקציב שלנו (צוחק), אבל הפועל חדרה תהנה מתקציב גדול יותר שנה שעברה, עדיין אי אפשר להנחית את השחקנים הטובים בליגת העל, אבל התקציב גדל ב-20 אחוזים".


"חובת ההוכחה עלי". אורי גוטמן (דני מרון)

"המטרה הראשונית שלנו היא להגדיל את כמות הקהל, אם שנה שעברה הגיעו בין 1,500 ל-2,000 אני מצפה לגדילה משמעותית מאוד, מעבר לזה אני רוצה שנשחק כדורגל טוב. חשוב ששחקני הבית יעשו התקדמות לשנים הבאות אבל כמובן הכי חשוב להישאר בליגה. אנחנו מאמינים שבעזרת השם שבעוד שלוש ארבע שנים, נשחק באצטדיון של 12 אלף אנשים שיעשה כ-100 מיליון שקל, וחשוב לנו שנהיה בליגת העל בזמן הזה".

מנשה זלקה סיכם: "נעשה הכל בשביל לשחזר את העונה שעברה לעונה הזו, המטרה היא להישאר בליגה ובהתאם נגדיר יעדים ונקווה להבטיח את זה כמה שיותר מוקדם, אבל הבסיס הוא להישאר בליגה. אני בטוח שאורי גוטמן יעשה עונה טובה, ואני בטוח שאשאר, אבל הזמן יגיד את שלו".

יצא לך לשוחח עם אורי: "כן, התרשמתי לחיוב. בנאדם עם ראש על הכתפיים וחובת ההוכחה היא עלינו. המטרה של כולנו היא אחת".


"נעשה הכל בשביל לשחזר את העונה שעברה לעונה הזו". מנשה זלקה (דני מרון)

אימון הפתיחה של הפועל חדרה (דני מרון)

מנשה זלקה חוטף אבוקה לאוהד (דני מרון)

הצוות המקצועי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי