ערן לוי: "קבוצות נזהרות כאילו שאני מפלצת, אין לי שום הצעה"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

עתידו ("בשלב זה אין כלום"), הפועל חיפה ("סילבס לא רוצה אותי"), נתניה ("כיום קל להגיד שטעיתי"), קלינגר ("אולי זה משהו אישי"), מצבו הפיזי ("ביום שלא אהיה שחקן מוביל, אפרוש"). הכוכב יורה ללא מעצורים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

"ביום שלא אהיה שחקן מוביל בליגת העל, אני לא אשחק יותר כדורגל. מה שאני עושה על 30 מטר, יותר מחצי מהשחקנים בליגה לא מסוגלים לעשות". הדובר הוא ערן לוי, שנותר ללא קבוצה לאחר חצי עונה לא מוצלחת בהפועל קטמון. הערב (שלישי) דיבר הכוכב בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו, התקופה תחת ניר קלינגר בבית"ר ירושלים והפרידה הכואבת ממכבי נתניה.

העונה הקרובה: "קבוצות התחילו להתאמן ולי אין קבוצה. כרגע אני עובד באופן אישי מאוד מאוד קשה ומחכה לראות מה יהיו ההתפתחויות. הלכתי קצת לנקות את הראש בכדורגל חופים, בשביל פאן, אבל מה שחשוב לי זה כמובן הדשא וכרגע אין לי שום דבר. אי אפשר להיות עצוב ומאוכזב בגלל כדורגל, קבוצות בוחנות את עצמן ואני אצטרך להמתין ולראות מה יהיה. הפועל חדרה זו אופציה עבורי ויש עוד כמה קבוצות כאלה ואחרות ששואלות אותי מה הסכומים. אין כרגע משא ומתן כזה או אחר, אין לי שום דבר בשלב זה, אני ממתין להצעות".

התחושות: "זו לא פעם ראשונה. אם נוציא את השנים שלי במכבי נתניה ובהפועל חיפה, תמיד היה לי קשה. מה שכואב לי זה שמאמנים היו מתכוננים לערן לוי לפני משחקים, אבל כשצריך לקחת את ערן לוי לקבוצה שלהם, כולם נזהרים כאילו שאני מפלצת. זה כואב ומציק, אבל זה לא בידיים שלי. בחמש השנים האחרונות כולם רואים שאני מתעסק נטו בכדורגל".


ממתין להצעות. ערן לוי (עדי אבישי)

על הכישלון בהפועל קטמון: "באתי אחרי חצי עונה לא טובה בבית"ר וכדורגל זה לא הוקוס פוקוס. לא הלך לי. אין תירוצים, אני לא אגיד שהייתי מלך העולם ועשיתי את הכל לבד, ממש לא. בראש ובראשונה, לי באופן אישי לא הלך. עשיתי גול ושבעה בישולים, זה מה שהצלחתי, זה לא המספרים שלי ואני מאוד מבואס. ב-10 השנים האחרונות אני עושה דאבל-דאבל שערים ובישולים ולא זכור לי שקבוצות דפקו לי בדלת".

על דבריו של אייל סגל, שאמר שלוי אינו מסוגל לשבת יותר מ-10 שניות על הספסל: "אני מאוד מאוד מכבד אותו בתור בעל בית ובן אדם. אני חייב לציין שבעונה האחרונה, בבית"ר, הייתי קרוב לארבעה או חמישה חודשים על הספסל. היו אפילו משחקים שהתחממתי ולא שיחקתי. לא זכור לי שרבתי, קיללתי, שיקרתי שאני חולה או שהברזתי.

"אייל סגל ספציפית לא יכול להגיד את המשפט הזה, כי לא זכור לי שהגבתי בצורה לא טובה. נתתי את החיים שלי למכבי נתניה. להבין אותו? אני לא אמור להבין אף אחד, כי אני לא חושב שמישהו מבין אותי. לא כל מה שקשור לערן לוי צריך להיות קיצוני ולצערי הרב זה היה ככה לאורך כל הקריירה שלי. שחקנים בני 34 או 35 נהנים מכדורגל, אז למה אני צריך לגמור את הסיפור?

"הטעות שלי הייתה שעזבתי את נתניה. נפגעתי באופן אישי מהיחס, חשבתי שמגיע לי יותר. לא ביקשתי מיליון יורו ולא חצי מיליון, אפילו לא בכיוון. ביקשתי את אותו חוזה עם הארכה לעונה נוספת, חשבתי שזה מגיע לי. ברגע שאמרו לי לא וראיתי שאחרים כן חתמו, נפגעתי. היום, בדיעבד, קל להגיד שטעיתי. אם הייתי עושה מספרים בבית"ר, הכל היה נראה אחרת. אבל בכדורגל אין אבל".


אייל סגל (דני מרון)

על ניר קלינגר: "יכול להיות שזה משהו אישי נגדי, אבל אני לא יכול לענות כי אני לא יודע את התשובה. שלוש פעמים הוא לקח אותי לקבוצות ועשה לי את אותו הדבר, זה משהו שלא מובן לי".

מצבו הפיזי: "אני יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל. אם לא אצליח להוביל, לא אהיה בכדורגל יותר. אני לא רץ שישה קילומטר ולא שבעה במשחק, אלא שמונה ואפילו תשעה. מי שרץ 10, זה שחקן שצריך לרוץ 10. אני לא בבעיה. אני חושב כמה שניות לפני שחקן צעיר וזה לא משנה כמה כוח יהיה לו. קבוצה שתיקח אותי תרוויח את המקסימום ואני אעשה את מה שאני יודע על הצד הכי טוב שיש".

על יואב כץ: "יש מאמן להפועל חיפה. הייתה לי שיחה עם חיים סילבס והוא לא מעוניין בי. יואב כן רוצה אותי, אבל חיים לא רואה את זה לנכון כרגע. יואב לא שלח אותי לשום מקום, היו לי כמה שיחות איתו וגם עם חיים, שהסביר לי את העמדה שלו וכיבדתי. כרגע הפועל חיפה לא רלוונטית, למרות שיואב רוצה בכל הכוח, אין הצעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי