מכבי חיפה צירפה מאמן כושר חדש, קנדיל מועמד להצטרף

ד"ר ניל קלארק
ד"ר ניל קלארק | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הירוקים החתימו את ד"ר ניל קלארק, שזכה בעבר עם סיטי באליפות. שוערה של סכנין עשוי להגיע במקום גלזר שרוצה לעזוב בהשאלה. אכזבה מההחמצות הרבות ב-0:0 נגד טרויידן (צפו בתקציר). שועה יהיה כשיר למשחק נגד מורה

(גודל טקסט)
לאחר שמרקו בלבול צירף בחודש שעבר את האנגלי פול פרובס בתור עוזרו הראשי, הבוקר (רביעי) הודיעה מכבי חיפה גם על צירופו של מאמן הכושר ד"ר ניל קלארק, אנגלי נוסף שיחזק את הצוות המקצועי בכרמל – אותו גרובס מכיר משנותיהם המשותפות בהודו. החוזה נסגר כבר לפני שבועיים אך האחרון היה מחויב לקבוצה ההודית, אך העביר תוכנית עבודה מסודרת לצוות המקצועי של חיפה.


לפי הודעת הירוקים, קלארק הוא מדען ספורט המומחה בין היתר לפיזיות ומניעת פציעות אשר מחזיק בתעודת מאמן A. רזומה של קלארק כולל בין היתר אליפות עם מנצ'סטר סיטי בשנת 2012 ועבודה בצ'רלטון, רידינג ו-וסטהאם. בשלוש השנים האחרונות עבד כמאמן כושר ראשי ואחראי תחום בריאות ופיזיולוגיה באלופת הודו, צ'ינייאן, יחד עם עוזר המאמן החדש של מכבי חיפה, פול גרובס. קלארק יצטרף החל מיום ראשון לאימונים ויעבוד בצוותא עם אורי הראל.  


בינתיים, מכבי חיפה סיימה אתמול בתיקו 0:0 מול סנט טרוידן במשחק השני שלה במחנה האימונים בהולנד. הירוקים הגיעו למספר הזדמנויות אך לא הצליחו לכבוש ובמועדון מבינים כי קיימת בעיה בחלק הקדמי לקראת המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית. החלוץ ירדן שועה שזכה אתמול למנוחה, יהיה כשיר למשחק הראשון ביום חמישי הבא, כך בטוחים במועדון.






ד"ר קלארק. יצטרף בתחילת השבוע למכבי חיפה (האתר הרשמי)


מעבר לכך, בקבוצה מקווים לסיים בהקדם את הסאגה סביב ניקיטה רוקאביצה, כדי שיוכלו להספיק לרשום אותו לצמד המשחקים נגד מורה הסלובנית. "אין ספק שרוקאביצה לא בכושר ואף לא עשה את המחנה עם הקבוצה, אבל גם האפשרות שיעלה למספר דקות יכולה להיות משמעותית" אמרו בחיפה. 


בנושא אחר, השוער השני עומרי גלזר מעוניין לצאת לעונת השאלה בכדי לצבור דקות משחק, והוא מבוקש בסקציה נס ציונה העולה החדשה לליגת העל. הירוקים הבהירו לשוער כי יעזוב רק במידה וחיפה תמצא שוער בכיר אחר שיחליפו. אחד המועמדים שעלו הוא שוער בני סכנין מחמוד קנדיל אבל טרם התקבל החלטה בנושא. 




מחמוד קנדיל. יחליף את עומרי גלזר? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי