סלליך: "שתקנו והבלגנו, עכשיו אנחנו רודפים אחר הצדק"

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | ערן לוף

קשר מכבי חיפה הצטרף לדברי קינדה וזלקה וכתב בעקבות מחאת העדה האתיופית ביממה האחרונה: "נשכנו שפתיים וחיכינו בסבלנות כמו שרק אנחנו יודעים לשינוי המיוחל בחברה, אבל זה לא עזר"

(גודל טקסט)

גל המחאה של העדה האתיופית בעקבות מותו של סלומון טקה בערב יום ראשון צפוי להימשך גם היום (רביעי), אחרי 24 שעות סוערות שכללו חסימת כבישים וגם אירועים אלימים בהם נפצעו אזרחים ושוטרים, מה שכמובן גם גורם לכדורגלני ארצנו להשמיע את קולם. אתמול עשו זאת בין השאר גדי קינדה ומנשה זלקה והבוקר היה זה קשר מכבי חיפה סינטיהו סלליך בפוסט נוקב.

סלליך הדגיש לכל אורך הפוסט להדגיש את העובדה שבני העדה, עבור חלקים נרחבים מהציבור, מתויגים כ"אתם" ולא "אנחנו", מה שלמעשה, כך על פי דבריו, הוביל למחאה. "בגלל שזה #שלנו_ולא_שלכם, בגלל שזה #אנחנו_ולא_אתם. אם אנחנו לא נעשה את השינוי שנדרש אפחד אחר לא יעשה בשבילנו #אתם לא !!! #צדק_צדק_תרדוף וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ❗️ #לא_לאלימות #לא_לגזענות #אנחנו_לא_נוותר", כתב סלליך.

את הפוסט פתח קשר הירוקים דווקא כך, במטרה להעביר מסר חד: "עכשיו #איבדתם את התמיכה שלי… #תסתדרו במאבק #שלכם… קשה לראות את זה ולתמוך #בכם …הייתה #לכם הזדמנות מצויינת לגרום לכל המדינה ללכת #אחריכם… #אתם מאבדים את תמיכת הציבור #שאתם מתפרעים ככה… הפעם #הגזמתם לגמרי… היינו #בעדכם אבל כבר לא יותר… #העדה הזאת הגזימה… #האתיופים האלה… ככה מתנהגים מאיפה #שבאתם ולא כאן… שתקנו, נשכנו שפתיים והבלגנו, חיכינו בסבלנות כמו שרק אנחנו יודעים לשינוי המיוחל בחברה… הרי אתם תמיד אומרים "האתיופים השקטים… הצנועים… המכבדים… האנשים הטובים", אבל לא עוד כי זה ממש לא עזר לנו אלא להפך..!! ובגלל כל זה אנחנו נמצאים במצב הזה".

עוד באותו נושא: סינטיהו סלליך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי