פרסום ראשון: יאניק ווילדסחוט על סף חתימה במכבי חיפה

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | Dan Istitene / Staff

שחקן ההתקפה ההולנדי סיים את חוזהו בנוריץ', ינחת בישראל בסוף השבוע הקרוב ויצטרף לשנתיים עם אופציה אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. בכרמל כבר מתמוגגים: "שילוב של טל בן חיים וניק בלקמן"

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הערב (רביעי) שמכבי חיפה קרובה לצרף את יאניק ווילדסחוט ההולנדי בן ה-27, ששוחרר מנוריץ' האנגלית והוא ינחת בישראל בסוף השבוע הקרוב במטרה לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.


ווילדסחוט יצטרף לקבוצה של מרקו בלבול אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ובסביבת מכבי חיפה סיפרו בהתרגשות: "מדובר בשחקן מהיר וחזק עם יכולת פריצה אדירה, שילוב של טל בן חיים וניק בלקמן". את עונת השיא שלו מבחינת כיבושים רשם אי שם ב-2011/12, אז הבקיע שבעה שערי ליגה במדי ונלו ההולנדית ב-29 הופעות.


וילדסחוט הוא חלוץ שיכול לשחק גם בכנף ואשתקד הוא מצא את הרשת פעמיים ב-556 דקות ליגה בלבד במדי בולטון שנשרה לליגה השלישית ואליה הוא הושאל מנוריץ'. ההולנדי שיחק בין היתר גם במדי קרדיף, וויגאן, מידלסברו, הירנביין, ונלו ודה חראפשחאפ.



"שילוב של טל בן חיים וניק בלקמן" (Gettyimages)


במקביל, פורסם מוקדם יותר היום בתקשורת הדנית שהירוקים הגיעו לסיכום עם הוברו המקומית על רכישתו של החלוץ האמריקאי עמנואל סאבי תמורת 600 אלף יורו. למרות ההבנות בין המועדונים, השחקן עצמו מסרב לעבור בשלב זה והמשא ומתן נתקע.



שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של מכבי חיפה הוא אנדר איטורספה הספרדי. על פי דיווח ב'אס', הירוקים נחושים להחתים את הקשר שסיים את חוזהו באתלטיק בילבאו.


בדיווח נכתב שבשלב זה איטורספה מעדיף לשחק בליגה בכירה יותר, אולם ההצעה ממכבי חיפה היא הטובה ביותר שעומדת לרשותו מבחינה כלכלית. חטאפה, לידס ופאוק סלוניקי מועמדות גם הן לצרפו.

 


עמנואל סאבי. מסרב להצטרף למכבי חיפה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי