ניקיטה רוקאביצה האריך את חוזהו במכבי חיפה עד 2021

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

למרות הביקוש מצד בית"ר ירושלים, החלוץ האוסטרלי הסכים לדרישת הירוקים וירוויח כ-550 אלף דולר בשנתיים: "מועדון שהפך לבית שלי. היו לי עוד הצעות, אבל לא כל כך מהר מוותרים על מועדון גדול עם קהל נהדר"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה במכבי חיפה: לאחר שבמועדון חששו כי יאבדו את ניקיטה רוקאביצה לבית"ר ירושלים לאחר שלוש שנים ביחד, החלוץ האוסטרלי האריך את חוזהו עד 2021. כזכור החלוץ סיים את חוזהו בסיום העונה עם אופציה לחוזה חדש בו היו אמורים הירוקים לשלם לשחקן 400 אלף דולר לעונה.

בחיפה החליטו שלא לממש את האופציה והציעו לו חוזה חדש עם שכר נמוך יותר וזאת מכיוון שרוקאביצה ייחשב כישראלי וישנם מיסים גדולים שכרוכים בתשלום החדש. במהלך השבועיים האחרונים נערכו מספר שיחות בין הצדדים כאשר החלוץ דרש חוזה גבוה יותר ואילו בחיפה ניסו להוריד את שכרו של השחקן.

בתחילת השבוע פרסמנו כי בסביבתו של רוקאביצה ציינו כי אם חיפה תעלה מעט את ההצעה יגיעו לסיכום חדש וכאמור היום לאחר שחזרו ממחנה האימונים נפגשו נציגיו של השחקן עם ראשי חיפה וסיכמו על חוזה חדש לשנתיים הקרובות בו ירוויח השחקן כ-550 אלף יורו לכל התקופה.


ימשיך במכבי חיפה בשנתיים הבאות. ניקיטה רוקאביצה (מאור אלקסלסי)

השחקן אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה, מועדון שהפך לבית שלי. היו לי עוד הצעות, אבל לא כל כך מהר מוותרים על מועדון גדול עם קהל נהדר כמו מכבי חיפה. מתגעגע לקהל הירוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי