דוס סנטוס וגרשון עשויים להירשם לצמד המשחקים נגד מורה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | ערן לוף

צמד הבלמים מעונה שעברה ימשיך להיות בסגל של מכבי חיפה נגד הקבוצה הסלובנית. הברזילאי לא בתכניות של בלבול, אך יישאר עד שיגיע בלם חדש

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (חמישי) לפנות בוקר לישראל משני מחנות אימונים באוסטריה ובהולנד והחל מיום שבת תמשיך את הכנותיה בישראל צמד המשחקים נגד מורה הסלובנית במוקדמות הליגה האירופית.

הירוקים אמורים להעביר עד הערב את רשמית השחקנים לקראת צמד המשחקים האירופית ולפי חוקי אופ"א מכבי חיפה תוכל לרשום שחקן נוסף יממה לפני המשחק. על פי הנהלים הירוקים יכולים לרשום שחקנים שנמצאים תחת חוזה במועדון ולכן הירוקים מיהרו אתמול להודיע על החתמתו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה, למרות שלא יצא למחנה האימונים. "לאורך כל התקופה הבהרנו שאנחנו רוצים את ניקי אבל התנהלו שיחות ואנחנו שמחים שהוא איתנו" אמרו במועדון.

מעבר לכך נראה כי הירוקים ירשמו את השחקנים שיצאו למחנה וביניהם צמד הבלמים רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס. הבלם הישראלי הרשים את הצוות המקצועי במחנה שם נבחר כאחד המצטיינים וכפי שפרסמנו בעבר אם קבוצה באירופה אז השחקן יישאר במועדון גם בעונה הבאה. בניגוד עליו דוס סנטוס אינו בתוכניות, אך צפוי להירשם לצמד המשחקים הקרוב וזאת עד למציאת הבלם החדש שיגיע כאשר ישנם מספר מועמדים ברשימה של המאמן מרקו בלבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי