בסביבת הפועל ת"א מאמינים: באר שבע תקדים את בית"ר בעסקת דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

ההערכה נובעת מכך שהקבוצה מהבירה מוכנה לשלם חצי מסעיף השחרור שלו בלבד. הבלם מתאושש ממחלה ועשוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע. האדומים מחכים שאורנבורג הרוסית תגיש הצעה משופרת על אדי גוטליב

(גודל טקסט)

סוגיית הבלמים אדי גוטליב ואוראל דגני לא יורדת מסדר היום ואף תופסת תאוצה בהפועל תל אביב. גוטליב לא מתכוון לחתום על חוזה חדש ל-3 שנים למרות השדרוג הכספי, כיוון שהוא נכנס עכשיו לעונה האחרונה בחוזהו, שבסיומה הוא יוכל לצאת ממתחם חודורוב עם כרטיס השחקן שלו ביד. במועדון מודעים לעובדה זו, כאשר כבר בחלון ההעברות של ינואר 2020 יוכל גוטליב לחתום היכן שיחפוץ ולהמשיך בקבוצה עד מאי.

בהפועל תל אביב מודעים לרצון של גוטליב לעבור לקבוצה ברוסיה והופתעו מההחלטה של גוטליב לסרב למעבר להפועל באר שבע, שהייתה מוכנה לרכוש את כרטיסו בחצי מיליון יורו, כפי שפורסם בספורט1 לראשונה. הבלם קיבל הצעה לחתום בשורות אורנבורג הרוסית על חוזה של כ–400 אלף יורו לעונה, אך ההצעה שקיבלה הפועל תל אביב עבורו הייתה כ-150 אלף יורו ונענתה מיד בסירוב, כאשר כל עוד לא ישופר הסכום לאזור ה-350 אלף, המשא ומתן לא צפוי להתקדם. במועדון טרם החליטו כיצד תהיה ההתנהלות מול גוטליב אם לא ימצא קבוצה ולא יחתום על חוזה חדש עד פתיחת העונה.

הקפטן לשעבר אוראל דגני, שסבל בימים האחרונים מחום גבוה, מתאושש ועשוי לשוב בשבוע הבא לאימונים. דגני מבקש לקיים שיחה עם ראשי המועדון, אך הבקשה עדיין לא אושרה. כל עוד לא יקבל שדרוג בחוזהו, הבלם ימשיך להמתין שקבוצה מהולנד או ממקום אחר באירופה תפעיל בהסכמתו את סעיף השחרור שלו, העומד על 200 אלף דולר בלבד.

נחוש לעבור לרוסיה. אדי גוטליב (מאור אלקסלסי)
נחוש לעבור לרוסיה. אדי גוטליב (מאור אלקסלסי)

בימים האחרונים הייתה התפתחות בנושא המעבר של דגני להפועל באר שבע או בית"ר ירושלים, החפצות בשירותיו ובסביבת הפועל תל אביב טוענים כי הדרומיים, בהתאם להתפתחויות סביב שחקניהם, יקדימו את הקבוצה של משה חוגג שמוכנה לשלם חצי מסעיף השחרור של דגני בלבד, סכום שהאדומים מסרבים לו בתוקף.

לאחר משחק האימון שיתקיים הפועל תל אביב ביום שלישי הקרוב נגד הפועל קטמון ירושלים, המאמן ניסו אביטן יקבע את רשימת השחקנים שתמריא ב–14 לחודש למחנה האימונים בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי