הפועל חדרה ומכבי ת"א סיכמו על השאלתו של חביב אוחיון

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

השוער הצעיר צפוי להצטרף לסגל של אורי גוטמן לקראת העונה הבאה. גם העברתו של אליאל פרץ לאדום סוכמה, אך לא יצאה לפועל בשל דרישות השכר של הקשר הגבוהות עבור חדרה, שמצפה מהאלופה להשתתף בשכרו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ומכבי תל אביב הגיעו לסיכום על השאלתו של חביב אוחיון. שוער מכבי ת"א והנבחרת הצעירה צפוי להמשיך לשחק בשורות האדומים של אורי גוטמן בעונה הקרובה, זאת לאחר שהאלופה נתנה אור ירוק לחדרה לנהל שיחות עם השחקן, שהביע כבר את רצונו להמשיך לעונה נוספת לאחר שהתחבר למועדון. ראוי לציין שגם גוטמן מעוניין בהמשך דרכו של אוחיון בקבוצה.

שחקן נוסף בסגל של ולדימיר איביץ' שהפועל חדרה מעוניינת לצרף הוא אליאל פרץ. העברתו של הקשר סוכמה בין המועדונים כבר לפני ימים, אך מה שמנע מהעסקה לצאת לפועל הוא השכר הגבוה של השחקן, שאינו מוכן להתפשר ואילו חדרה אינה מסוגלת לשלם לבדה את שכרו ומצפה ממכבי ת"א להשלים את משכורתו.


גורם בכיר במועדון אמר: "אנחנו רוצים את אליאל, אבל לא יכולים לעמוד בשכרו ורק אם מכבי תסכים להשתתף בתשלום, כמו בשנה שעברה, אז נוכל להביא אותו".



אליאל פרץ. כרגע שכרו תוקע את העסקה בין המועדונים (דני מרון)
אליאל פרץ. כרגע שכרו תוקע את העסקה בין המועדונים (דני מרון)


בנוסף, חדרה סיכמה על שאילתו של שחקן מהקבוצה השנייה של תל אביב. מדובר בשי אליאס, תוצר מחלקת הנוער של האדומים שסיכם את תנאיו בחדרה ויגיע בהשאלה לעונה אחת. בשבועות האחרונים דיברו ראשי שני המועדונים על התחלה של שיתוף פעולה בין הצדדים. אליאס בן ה-20 יהיה התוצר הראשון של אותו שיתוף פעולה ויחזק את מרכז השדה של אורי גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי