הקשר אגודה החל מבחנים בבני יהודה, עזוז ייעדר לחודשיים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

השחקן הנגירי בן ה-19 שכבש 18 שערים במדי אנוגו ריינג'רס המקומית, הצטרף לאימונים של מחזיקת הגביע. מוחמד גאדיר יהיה אחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה. הקפטן יפספס את צמד המפגשים בליגה האירופית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס משלים אט אט את הרכבת הסגל שלו, לקראת פתיחת העונה החדשה. אחרי שאתמול (חמישי) צירפה בני יהודה, את מוחמד גאדיר, שהוגדר כאחד היעדים המרכזיים להחתמה, החל כעת להיבחן בקבוצה הקשר הניגרי גודווין אגודה, בן 19, שהבקיע בעונה שעברה 18 שערים, במדי קבוצתו הניגרית אנוגו ריינג'רס, שמדורגת כעת שלישית, בליגה הניגרית הראשונה.


אגודה ינסה להרשים את המאמן אבוקסיס בימים הקרובים, כאשר בקבוצה מתכוונים לצרף עוד שניים-שלושה שחקני התקפה, לאחר שקודם לכן הוחתם עמית זנטי ואמש כאמור, צורף גם מוחמד גאדיר, רשמית לסגל.


המגעים להבאתו של גאדיר, נמשכו לא מעט, בעיקר בשל סירובה של בני סכנין לשחררו ללא תמורה. לגאדיר היה חוזה גבוה מאוד במונחים של הליגה הלאומית, אליה כזכור ירדה סכנין ובסופו של דבר נמצא המתווה המוסכם להעברתו לשכונת התקווה, כאשר בתוך כך סוכם גם על כך שכרטיסו של תאמבי סגס, שהתחלק בעונה שעברה בין בני יהודה ובני סכנין, יועבר כעת באופן מלא לידי מחזיקת הגביע. גאדיר, שחתם כעת לשנתיים, יהיה אחד המשתכרים הגבוהים בבני יהודה ושכרו העונתי יעמוד על 150 אלף דולר בעונה.


 



בתוך כך, איציק עזוז עבר ניתוח להסרת מיניסקוס קרוע בברך שמאל וצפוי להיעדר כחודשיים. עזוז יחמיץ כמובן את צמד המשחקים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, שמתוכננים לתחילת חודש אוגוסט ובקבוצה מקווים להכשירו לקראת המחזור השלישי בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי