כפי שפורסם לראשונה בספורט1: יאניק ווילדסחוט חתם במכבי חיפה

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | מכבי חיפה, האתר הרשמי

ההולנדי בן ה-27 עבר בדיקות רפואיות בכרמל וילבש את המדים הירוקים לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת. צפוי להשתכר כ-400 אלף דולר לעונה: "לא יכול לחכות להתחיל ולהכיר את הקהל"

(גודל טקסט)

הרכש המרשים של מכבי חיפה לעונה הבאה סוף סוף הגיע: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט חתם היום (שישי) לשנתיים במועדון עם אופציה לעונה נוספת. הוא צפוי להרוויח כ-400 אלף דולר לעונה, ויחזק את ההתקפה של מרקו בלבול. ווילדסחוט בן ה-27 סיים את חוזהו בנוריץ' סיטי שעלתה לפרמייר ליג, ממנה הושאל לקרדיף ובולטון. הקשר שגדל במחלקת הנוער של אייאקס עבר בקריירה במועדונים כמו זוולה, דן האג ומידלסבורו.

הקבוצה ערכה בשעות הבוקר השקת לחולצות המשחקים לעונת 2019/2020 באירוע מיוחד שנערך באצטדיון סמי עופר. השוער עומרי גלזר, הקפטן נטע לביא, שני המצטרפים מבני יהודה דולב חזיזה ויובל אשכנזי והחותם הטרי ניקיטה רוקאביצה שחתם אתמול רשמית לשנתיים. המדים הירוקים נבחרו על ידי המועדון במשותף עם נייקי, ובמרכז החולצה ממשיך להתנוסס הלוגו האייקוני של חברת VOLVO אשר מלווה את הקבוצה החל מעונת 1984/85 עם כניסת יעקב שחר וחברת "מאיר" כספונסר מרכזי של המועדון.

דולב חזיזה אמר: "המדים מאוד יפים. אני שמח ונרגש להגיע למכבי חיפה ושמח להצליח. הצטרפתי יומיים אחרי פתיחת המחנה ומבחינה מקצועית המחנה היה טוב ועשינו שני משחקי אימון טובים ונקווה להצליח מול מורה. ברגע שחיפה רצו אותי אז הייתי שמח להצטרף".

"אני רוצה להחזיר לכולם על המגרש על האמונה שהגעתי לכאן ולשמח את האוהדים. שחקן כדורגל צריך להתמודד עם לחץ ואני מאוד מצפה מעצמי להוביל את הקבוצה. יש שלושה שחקנים מוכשרים שהגיעו ואני מקווה שנוביל אותו למקום שהוא ראוי ובעיקר לשמח את הקהל הגדול".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי