הפועל חיפה והפועל עכו סיכמו, תיערך פגישה עם בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | מאור אלקסלסי

החלוץ יגיע במהלך השבוע לפגישה עם ראשי המועדון במטרה לסכם את תנאיו הכספיים, אחרי שמול קבוצתו מהליגה הלאומית נסגר כי הוא יירכש עבור כ-400 אלף שקל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עשרה ימים ליציאת הפועל חיפה למחנה האימונים ברומניה, המאמן חיים סילבס טרם הצליח למצוא חלוץ זר. סילבס טען לאחרונה בפני הצוותים הניהולי והמקצועי כי זו מטרתו המרכזית, לאחר שכל האופציות שהיו למועדון נפלו בעקבות מחלוקות במהלך המשא ומתן.

במצבת החלוצים יש לסילבס בשלב זה את עידן שמש וכידוע לאחרונה נבדקת שוב האופציה להחתים את בן אז'ובל, שהאופציה עליו לא מומשה ולמרות זאת הוא הגיע לאימון הפתיחה – וכבר התבשר על ידי קבוצתו הפועל עכו כי עליו לשוב להתאמן בשורותיה. על פי גורמים בחיפה, הקבוצות הגיעו לסיכום ראשוני לפיו חיפה תרכוש את השחקן בסכום של כ-400 אלף שקלים, אך קודם צריכים אנשי הקבוצה מהכרמל להיפגש עם החלוץ ולסכם את תנאיו הכספיים. בכל מקרה פגישה כזאת צפויה להתקיים בתחילת השבוע ובהחלט ייתכן שאז'ובל ייפרד לאלתר מקבוצת הליגה הלאומית.

בינתיים הקבוצה ממשיכה את אימוניה עם מספר שחקנים שחזרו מהשאלות וגם עם שחקנים שעלו מקבוצת הנוער, בסך הכל 30 שחקנים. סילבס ידלל את הסגל במהלך שבוע הבא כאשר הקבוצה תערוך שני משחקי אימון מול רעננה ומול הפועל עכו. גם עתידו של מהראן לאלה יתברר בשבוע הקרוב.


אז'ובל. עשוי לחתום בשבוע הבא (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי