יורדת מעזרא? סגל: "אחרי עוד עיכוב, הנושא מאחורינו". כרמי חתם

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

היהלומים רצו להחתים את הקשר עוד לפני המחנה, אך הבעלים שהציב דד ליין היה נחרץ: "הוא שחקן הכרעה מצוין ועשינו מאמץ, אך הפקנו לקחים. לא ננהל מו"מ בתקשורת". השוער הצטרף מלוד וייצא למחנה, מיזן לא יוחתם

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי נתניה תמריא מחר (שני) לפנות בוקר למחנה האימון השנתי בעיר קיילצה שבפולין, כאשר ביממה הקרובה ינסו בקבוצה למצות באופן סופי את המו"מ עם הקשר חן עזרא. כזכור, הקשר כבר סיכם עם המועדון על תנאיו, כפי שפורסם כאן באתר (שכר של 100 אלף יורו שימומן ע"י היהלומים), אך מחלוקת עם קבוצתו הפועל ב"ש על גובה הפיצוי, פוצצה נכון לרגע זה את העסקה. למרות הצהרותיו של בעלי נתניה, אייל סגל, כי בקבוצה לא ימתינו לעזרא מעבר לכניסת השבת, רצונם של צוות המאמנים לראותו במועדון, צפוי לגרום לנתניה לאפשר לעזרא לחתו עד היום בשעות הערב למעשה, בתנאי שיצטרף למחנה האימונים.


הבוקר התייחס הבעלים אייל סגל לנושא ושיתף את האוהדים בהשתלשלות האירועים בפוסט בפייסבוק והביע פסימיות: "חן עזרא בכושר משחק הוא משחקי ההכרעה שכל קבוצה תשמח שישחק בשירותיה", פתח, "לכן מכבי נתניה הייתה מוכנה להשוות את שכרו בב"ש בסמוך לעזיבת דיא סבע. לכן הוגשה לו הצעה מכובדת בינואר, ולכן נעשה לא מעט כדי לצרפו לסגל הנוכחי".



עזרא. "שחקן הכרעה שכל קבוצה רוצה" (דני מרון)


לאחר מכן הסביר את הדד ליין שהמועדון הציב לעסקה: "לכן, כמערכת לומדת והפקת לקחים מהעונות האחרונות, השארנו גרעין מרכזי והשלמנו חוסרים טרם היציאה למחנה האימונים", ופירט: "לכן נפרדנו מעלי מוחמד וברנקו בפגרה, לכן אלמוג ורועי וגולוברט ואשכנזי ויובל שדה וחמישה שחקנים מקבוצת הנוער, שעברו שבוע מקדים יחד עם שחקנים רבים נוספים צורפו לסגל עוד לפני אימון הפתיחה".


הבעלים שהקבוצה מנסה להשאיר את כל נושא המו"מ מחוץ לכלי התקשורת ומבלי ידיעת הקהל אך לא תמיד זה מצליח "כי כולנו "מרפרשים" על בסיס קבוע ב"מלפפוניאדה" וכולם מנסי לייצור כותרות. בדרך כלל זה מצליח לנו והמועדון הוא הראשון שחושף, או שזה קורה בשלב הביניים".


"במקרה של עזרא זה היה שונה, בעיקר כי נכנס לתמונה צד ג' שדאג לפטם את התקשור והכתבים ניהלו משא ומתן בקצב שלהם, ללא קשר למציאות, והם יצרו כאן לא מעט תקוות ואכזבות. לכן קבענו את אימון הפתיחה כ"דד ליין" ולמרות, כשהתבקשנו הסכמנו לעוד מספר ימים, שהסתיימו ביום שישי בשעה 15:00 ומכיוון שגם המועד הזה נדחה, בחרנו להשאיר את הנושא מאחורינו, כי המועדון מנוהל ולא מתנהל על פי דינמיקה תקשורתית, שלא מוסיפה דבר וחצי דבר לניהול תקין שקט ומסודר".



סגל עם דראפיץ'. מאס ב"מלפפוניאדה" (דני מרון)


סגל סיכם את דבריו: "השבוע נצא למחנה האימונים בפולין ואחריו נדע האם דרושות השלמות. אם כן, לא נחסוך בישורת האחרונה אך נעשה זאת בתבונה ולא לפי "שמות" או "מקדמי מכירות". לסיום, ביקש מהקהל: "למרות קוצר הרוח והידע הרחב של כולנו, בואו נחרוג ממנהגנו ונשים את מבטחנו בשחקנים והצוות המקצועי, בתקווה לעונה מהנה ומרגשת".


בנושא אחר, בתקופה האחרונה, וככל הנראה כגיבוי לעזרא, בדקו בנתניה מול גורם שלישי את צירופו של הקשר מוטי ברשצקי, שבקבוצה לא מימשו את סעיף הרכישה שלו העומד על 600 אלף שקלים.  כעת, בנתניה מוכנים לשלם בעבורו 450,000 אלף שקלים. במידה והיהלומים אכן ירצו לצרף את הקשר, נראה שהאדומים יגלו גמישות.


היום (ראשון), ערכו השחקנים אימון בוקר, כשבין ראשון לשני, יגיעו לשדה התעופה וימריאו לפולין. מי שלא ימריאו לפולין הם החלוץ הנבחן מופוסה טרסור והמגן השמאלי אביב סולומון, שנכון לרגע זה, לא צפויים להצטרף. בניגוד אליהם, החלוץ בן מיזן דווקא הרשים, אבל גם הוא בשלב זה לא יצטרף לקבוצה.



מוטי ברשצקי. שוב על הפרק (דני מרון)


במשחק האימון הפנימי שנערך ביום שישי, גברה הקבוצה הראשונה על המחליפים, בתוצאה 0:2, כאשר מי שעדיין לא כשיר לחלוטין ולא שותף, הוא השוער דני עמוס, כשמנגד החלוץ גיא מלמד, החלים מפציעתו ושותף. את השערים לזכות ההרכב הראשון כבשו רועי קהת וגבי קניקובסקי. 

בקבוצה מקווים שפציעתו של אלקסלסי לא חמורה, כאשר השוער ציין בפני חבריו כי הוא מעריך שמדובר במתיחה או קרע ברצועה הצידית ולא קרע ברצועה הצולבת, מה שיגרור היעדרות של בין שלושה שבועות לחודש. הוא צפוי לעבור היום בדיקת MRI ולאחריה תתבצע הערכת מצב. מי שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים הוא השוער רז כרמי, שוערה של בני לוד בעונה החולפת שחתם רשמית לעונה הקרובה באמצעות סוכנו בועז גורן.



כרמי מוצג במכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי