יעקב בריהון צפוי להצטרף למ.ס. אשדוד בימים הקרובים

יעקב בריהון
יעקב בריהון | דני מרון

הסכם העברתו של החלוץ מבית"ר ירושלים כבר הושג בין המועדונים, השחקן שאמור לחתום לארבע שנים מבקש סעיף יציאה בסיום כל עונה. טום בן זקן ימריא ללונדון על מנת להיבדק בברכו הפצועה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמני קבוצת מ.ס. אשדוד רוני אוואט ומשה אוחיון מצפים להצטרפותו של חלוץ בית"ר ירושלים יעקב בריהון בימים הקרובים, כאשר הסכם מכירתו כבר הושג בין בעלי המועדונים ג'קי בן זקן ומשה חוגג. אשדוד תשלם לבית"ר 330 אלף שקלי ובמקרה של מכירה עתידית של החלוץ, לו זו העונה האחרונה בחוזהו בירושלים, הקבוצה מהבירה תקבל חצי מסכום ההעברה.

החוזה של בריהון בקבוצה הדרומית יהיה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, כשהחלוץ מבקש סעיף יציאה בסיום כל עונה למקרה שתגיע הצעה ממועדון בכיר בישראל או בחו"ל.

במהלך מחנה האימונים בסלובניה, שאליו תמריא אשדוד בשבוע הבא, הקבוצה מתכוונת לבחון מספר שחקנים זרים בדגש על עמדת הבלם. הקפטן טום בן זקן ימריא בימים הקרובים ללונדון על מנת לעבור בדיקה נוספת ברגלו, שבה עבר ניתוח ברצועת הברך. המגן הימני אמור להיות כשיר רק בתחילת ינואר 2020. מעבר לרועי גורדנה שימשיך באשדוד, נכון לעכשיו הצטרפו לקבוצה שובל גוזלן, שגיב יחזקאל, עידן שטיין, אליאור משעלי, רון שושן, מונטרי קמהאני וסמואל אלאבי.

ממתין לבריהון ולבלם זר. רוני אוואט (דני מרון)
ממתין לבריהון ולבלם זר. רוני אוואט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי