לוסיו קיבל הצעה להאריך את חוזהו בחדרה. גיא בדש מועמד

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

החלוץ הברזילאי קיבל הצעה לשנתיים נוספות, מעבר לעונה הקרובה. המגן צפוי להצטרף בקרוב לסגל של הפתעת העונה שעברה שעדיין מחכה לאליאל פרץ: "אנחנו רוצים אותו אבל לא בכל מחיר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הציעה ללוסיו הארכת חוזה בשנתיים נוספות. הקבוצה מהשרון פתחה בשבוע שעבר את אימוניה לקראת העונה הקרובה, והסגל המקצועי בראשותו של אורי גוטמן מעוניין שהברזילאי, שכבש בעונה שעברה 13 שערים, יבטיח את עתידו מעבר לעונה הקרובה ויחתום לשנתיים נוספות. החלוץ זוכה בימים אלו להתעניינות מצידה של הפועל תל אביב, אותה מאמן ניסו אביטן, ששיתף פעולה עם לוסיו בעונה החולפת בחדרה.

בשבוע שעבר פורסם שהחלוץ מחזיק בהצעה גם מהליגה הטורקית השנייה, אך קבוצתו דחתה זאת על הסף. בסוף השבוע האחרון הצטרפו לאימונים שני זרים המועמדים לחיזוק הסגל – הבלם אמיר בילאלי והקשר קווין ואן קיפרסליוס. שני השחקנים סיכמו את תנאיהם הכספיים מול המועדון, וביום רביעי הקרוב ייבחנו במשחק אימון נגד הפועל אום אל פאחם. רק לאחר המשחק תתקבל ההחלטה אם להחתימם.

בינתיים בחדרה מנסים לצרף את גיא בדש, המגן השמאלי שיכול לשחק גם כקיצוני. השחקן בן ה-25 הושאל בעונה החולפת מהפועל ת"א לביתר ת"א/רמלה, ורשם 41 הופעות במדי הקבוצה מהליגה הלאומית. בהפועל חדרה אישרו כי כבר קרובים לסיכום עם השחקן, ורק מחכים לאישור של אביטן וקבוצתו. שחקן אחר שכבר קיבל את האישור של האדומים הוא שי אליאס, שצפוי כבר בימים הקרובים להצטרף לסגל של חדרה.

שי אליאס. צפוי להצטרף לסגל של חדרה בימים הקרובים (אודי ציטיאט)
שי אליאס. צפוי להצטרף לסגל של חדרה בימים הקרובים (אודי ציטיאט)

חביב אוחיון, שוער המשנה של מכבי תל אביב, קיבל את האישור מהאלופה לחזור לעונה הקרובה לחדרה, אליה הושאל בחודש ינואר האחרון, ותקבל אותו לעונה הקרובה ללא תמורה וללא התחייבות לדקות משחק. עתידו של אליאל פרץ נמצא עדיין בסימן שאלה. הפועל חדרה הסכימה לשלם את דמי ההשאלה של השחקן למכבי ת"א, אך לא מוכנה לשלם את משכורתו הגבוהה, ומחכה שפרץ בעצמו יסכים להפחית בשכרו או שהצהובים תשלים את כספו, בדומה לעונה שעברה. גורם בחדרה אמר: "אנחנו לא מוכנים לשלם שכר כה גבוה כמו שיש לאליאל במושגים של שחקנים ישראליים. אנחנו רוצים אותו אבל לא בכל מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי