כחילה עונה לחוגג: "בית"ר טרפדה כל עסקה טובה עבורי"

טל כחילה
טל כחילה | אריאל שלום

הבלם העוזב כעס על הבעלים: "לא האמנתי בחלומות הכי גרועים שהמועדון בו גדלתי יכפיש את שמי ויגרום לאוהדים לשלוח לי הודעות נאצה", וסיפר על הצעות שקיבל מבני יהודה ונתניה. במועדון הגיבו: "שיבדוק את עצמו"

(גודל טקסט)
לאחר שגורמים בבית"ר ירושלים תקפו את הבלם טל כחילה בסוף השבוע וטענו כי בעקבות התנהלותו הוא לא ישוב למועדון בעתיד, הבלם העלה פוסט אמוציונלי בו תקף בחזרה את משה חוגג וראשי המועדון. הפוסט, לטענת מקורביו, מגיע בעקבות הפוסט ששחרר משה חוגג בסוף השבוע בו תקף את הבלם. חוגג כתב אז כי "שני מועדונים מליגת העל הציעו על טל כחילה, הייתי מוכן לרדת גם ל-300 ולתת לטל 200 מענק שחרור אבל טל בחר ללכת למועדון מחוץ לישראל וככה בית"ר לא קיבלה עליו אגורה שחוקה למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים מגיל ילדים".


כחילה כתב הבוקר: "בחלומות הכי גרועים שלי לא חשבתי שהמועדון בו גדלתי יעלה פוסט נגדי בקבוצת האוהדים ויגרום לחלק מהקהל לשלוח לי הודעות נאצה וקללות על כך שגרמית להפסד כספי למועדון. ממש לא רציתי לרדת לרמה כזו של הכפשות מול המועדון שאני כל כך אוהב אבל האמת חייב להיאמר", אמר והמשיך עם גרסתו.


"החל מינואר כולם ידעו שאני מסיים חוזה בסף שנה ואהפוך לשחקן חופשי, כלומר אוכל לחתום בכל קבוצה שבה אחפוץ. רציתי לחתום בבית"ר על חוזה חדש". בעונה הקודמת בזמן חוסר הוודאות לגבי הבעלים, קיבלתי הצעות מקבוצות רבות עם סכומים גבוהים בהרבה אבל החלטתי להישאר כי בית"ר היא הבית – זר לא יבין זאת. העונה לא הסתדרה כפי שקיווינו והיה כישלון מקצועי גם שלי ברמה האישית".



טל כחילה ברגעים יפים בבירה. סיים בטעם מר (דני מרון) 


הבלם סיפר שקיבל הצעות במהלך הפגרה אך המועדון בחר לטרפד את העסקאות: "למרות הפרסומים שהיו בינואר על כך שלא אמשיך, עבדתי קשה כדי לעזור לקבוצה. עם סיום העונה אף אחד לא פנה אלי במטרה לחתום על חוזה חדש, וזה לגיטימי. הודעתי על סיום דרכי בקבוצה, אך בהמשך היו הצעות מקבוצות שרצו בי. ממכבי נתניה דרשו עליי 1.2 מיליון שקל ומבני יהודה דרשו עבורי 1.5 מיליון. מבלי להיכנס לשיקול הכלכלי של המועדון, הייתה תחושה שכל עסקה טובה עבורי טורפדה מצד המועדון".


על היעד שבחר: "לאחר מכן המועדון הציע לי לחתום על חוזה של 3 שנים ואני הושאל לשנה אחת ואחזור לביתר. כמובן שמבלי לחשוב יותר מדי הסכמתי מיד ולאחר שבוע שיניתם את דעתכם ואמרתם שרק מכירה על הפרק. הזוי! לפני כשבוע קיבלתי הצעה מקבוצת אטרומיטוס מיוון, קבוצה עם שאיפות שתשחק במוקדמות הליגה האירופית, לא חשבתי פעמיים ונסעתי להגשים חלום ולשחק בחו"ל".


לסיום כתב הבלם: "ואהבת לרעך כמוך", הצר על כך שלא קיבל את ברכת הדרך מהמועדון ופנה לקהל: "אוהדים יקרים, אני רוצה שתדעו שאני אוהב את בית"ר בכל ליבי ומאחל בהצלחה מכל הלב למועדון היקר הזה. הלוואי ותזכו בתואר. בית"ר מכל הכל". מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: מוטב שטל יבדוק שוב את הדברים שאמר וכתב. מאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה".




טל כחילה. פנה לאוהדים ואיחל בהצלחה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי