עמרי אלטמן הביע נכונות לחזור להפועל תל אביב

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

חלוץ פנאתינייקוס הבהיר שהוא רוצה לחזור ללבוש את המדים האדומים, במועדון מעדיפים לדלל את הסגל לפני שיחתימו שחקן נוסף. אוראל דגני ממשיך להתאושש מווירוס, הקבוצה לא יצרה עמו קשר לגבי שדרוג החוזה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב לא נחפזים להחתים שחקן נוסף ומבקשים ראשית לשחרר מספר שחקנים מהסגל הרחב, המונה מעל 30 שחקנים. חלוץ פנאתינייקוס עומרי אלטמן, אחד המועמדים הבכירים לחיזוק, הבהיר כי הוא רוצה לחזור למתחם חודורוב וללבוש שוב את המדים האדומים. החלוץ, שהיה שחקן דומיננטי בקבוצה לפני שעזב ליוון, ממתין להסכם העזיבה ולפיצוי כספי שיקבל מהירוקים מאתונה, שם חוזהו עומד על כ-300 אלף יורו לעונה.

אלטמן מבוקש במקביל במכבי חיפה ולא יוכל לקבל בהפועל תל אביב את הסכום שזכה לו ביוון, כאשר ההצעה היא בגובה של 160 אלף יורו לעונה. על הפרק נמצאים שמות נוספים כמו גידי קניוק, אליאל פרץ, לוסיו מרניאו וחנן ממן.

במועדון לא יצרו קשר עם הקפטן אוראל דגני לגבי השדרוג בחוזה שאותו מבקש הבלם, אשר מתאושש בביתו מוירוס וחום גבוה. התפתחויות לכיוון מעבר שלו לאירופה, הפועל באר שבע או בית"ר ירושלים תלויות במימוש סעיף היציאה בחוזהו.

צריכים לדלל את הסגל. שחקני הפועל תל אביב באימון (יוני אריאלי)
צריכים לדלל את הסגל. שחקני הפועל תל אביב באימון (יוני אריאלי)

ביום שלישי תקיים הפועל תל אביב משחק אימון נגד הפועל קטמון ירושלים וב-14 לחודש תמריא למחנה אימונים בפולין, על רקע חוסר הוודאות בתאריך המעבר של הקבוצה לשחק באצטדיון בלומפילד, שעצר את מכירת המנויים על כ-7000. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי