הערב: משחק אימון ראשון לנתניה. דני עמוס חזר לאימונים

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

השוער, שלא התאמן עד כה, עשוי לזכות לדקות נגד סנדאציה. בקבוצה סימנו את רוי קורין הצעיר כשחקן שיוכל לעשות את הפריצה. וגם: סיפורו של המגן הנבחן סימון פירקל ומועדון הפאר שעקב אחריו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר מסע לא קצר בדרכים, הגיעה אתמול (שני) בשעות הצהריים מכבי נתניה למתקן האימונים בינקובסקי שבפולין, שם תקיים את מחנה האימונים שלה בתשעת הימים הקרובים. החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יקיימו כבר הערב את משחק האימון הראשון שלהם, מול קבוצת סנדאציה מהליגה הפולנית השנייה.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של השוער דני עמוס, שחזר לאימונים עם הקבוצה ביומו הראשון של המחנה ועשוי להשתלב ולקבל דקות. לעומתו, השוער גולן אלקסלסי, שספג מכה בברכו, עדיין מחכה לאבחון מצבו, כאשר בדיקת ה-MRI שעליו לעבור עוד לא התקיימה והשוער ממתין לבצעה בימים הקרובים. מי שעוד עשוי לקחת חלק, הוא המגן האוסטרי בן ה-22, סימון פירקל, שהצטרף למחנה האימונים וייבחן בימים הקרובים.

פירקל, שלו הופעות בנבחרות הצעירות של אוסטריה, סומן בעברו כשחקן העתיד במדינתו ואף זכה למעקב מציד של רד בול זלצבורג ואייאקס אמסטרדם, אך התקדמותו נעצרה בין השאר עקב פציעה ברצועה הצולבת לפני כשנתיים. בנתניה לקחו בחשבון גם את העובדה שהשחקן דובר גרמנית ויוכל לשוחח יחד עם אלמוג כהן וטים הויבך.


עמוס. רק חזר להתאמן וגם עשוי לשחק (מאור אלקסלסי)

המגן ראה בהגעה לנתניה, אם וכאשר יצטרף, כאפשרות לצוד את עיניהם של אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר, שהמליצו עליו, בשל קשריהם עם הכדורגל האוסטרי והאפשרות שיחזור למרכז הבמה בכדורגל האוסטרי בעתיד. מעבר לכך, גם הרצון לצאת ממדינתו, שם ישנן דעות קדומות עליו, גרמו לו להגיע ולהיבחן בשורות היהלומים. יש לציין, שבמקביל לרצון של נתניה להתרשם מיכולותיו, גם פירקל עצמו יצטרך לקבל החלטה אם לחתו –  שכן הוא מחזיק בהצעה משטורם גראץ האוסטרית.

בעניין אחר, כפי שפרסמנו, לא פחות מארבעה שחקני שדה מקבוצת הנוער, יצאו עם הקבוצה למחנה וזאת בשל הרצון של הבעלים אייל סגל, לראות שחקני בית אשר משתלבים בקבוצה הבוגרת. מי שצד את עיניו של הבעלים במיוחד וגם של הצוות המקצועי, הוא שחקן ההתקפי רוי קורין, אשר טרם מלאו לו 17. למרות גילו הצעיר, בנתניה מעוניינים לתת לקורין את הצ'אנס להוכיח את עצמו ולהשתלב בבוגרים: "גם מנור סולומון פרץ מוקדם, אי אפשר לקטלג שחקן לפי הגיל שלו" אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי