צפו בתקציר: מכבי תל אביב נכנעה 2:0 לסנט ז'ילואז'

מכבי תל אביב נגד סנט ז'ילואז
מכבי תל אביב נגד סנט ז'ילואז | האתר הרשמי מכבי תל אביב

סיבות לדאגה? יכולת חלשה מאוד של האלופה במשחק ההכנה נגד הקבוצה מליגת המשנה בבלגיה. נילס בואקו כבש בדקה ה-12, מוחמד קמארה הכפיל בדקה ה-44. איביץ' ערך שבעה חילופים

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב יש הרבה סיבות לדאוג לקראת פתיחת מוקדמות ליגת האלופות. הצהובים, שצפו היום (שלישי) באסטנה הקזחית מנצחת את קלוז', עלו למשחק ההכנה השלישי בקיץ והראשון במחנה האימונים הנוכחי בהולנד, נגד סנט ז'ילואז' מליגת המשנה הבלגית והיו רחוקים מלהרשים.

 

איביץ' נתן את המפתחות להרכב שמתבוסס ברובו על צעירים ושחקנים שחזרו מהשאלה, ביניהם מתן בלטקסה שמועמד למכירה, מתן חוזז, עדן קארצב ואילון אלמוג, לצד דור מיכה ואיתי שכטר הותיקים. אך כבר מהרגע הראשון משהו לא עבד אצל האלופה.



המחצית השנייה היא הסיבה האמיתית לכך איביץ' אמור לדאוג. למרות שערך שבעה חילופים, הצהובים היו לא מדויקים ולא מסוכנים לאורך כל המחצית, וכמעט לא הגיעו למצבים. הבלגים הצליחו לשמור על היתרון ללא הרבה מאמץ ויצאו עם ניצחון 0:2.



ממשיכים בהכנות (מכבי תל אביב האתר הרשמי)
 


הרכב מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס (דניאל טננבאום), נועם כהן (מאור קנדיל), ז'איר אמאדור (שרן ייני), מתן בלטקסה, שחר פיבן, רוסלן ברסקי, דור מיכה (אבי ריקן), עדן קארצב (דור פרץ), איתי שכטר (צ'יקו אופואדו), אילון אלמוג (יונתן כהן), מתן חוזז (ארון שוינפלד).



איתי שכטר. עדיין מוריד חלודה (מכבי תל אביב האתר הרשמי)


מהלך המשחק
הצהובים שלטו במגרש והפעילו לחץ כבד על היריבה בחמש הדקות הראשונות, אך לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-12 עלתה היריבה ליתרון מפתיע. נילס בואקו עבר בקלילות את מתן בלטקסה ושחר פיבן והכניע מקרוב את יאניוסטיס. 0:1 לסנט ז'ילואז. בעיטה חופשית מסוכנת של אוניון נהדפה על ידי יאניוסטיס. בדקה ה-18 הגיע האיום ראשון של הצהובים על השער של הבלגים. עדן קארצב שלח בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה ופספס בכמה סנטימטרים את הקורה. 


הצהובים החלו להיכנס למשחק. כדור עומק מצוין של איתי שכטר הגיע לדור מיכה, שבעט מקרוב לפינה הרחוקה אך כריסטאנסן הדף מצוין. בדקה ה-44, בדקות טובות של הצהובים, התקפה מתפרצת נהדרת של הבלגים הסתיימה אצל מוחמד קמארה, שהכפיל את היתרון 0:2 לסנט ז'ילואז בסיום המחצית הראשונה.



איביץ' . סיבות לדאגה במחצית הראשונה (אתר מכבי תל אביב)


מחצית שנייה
ולדימיר איביץ' ביצע ארבעה חילופים בפתיחת המחצית השנייה. דניאל טננבאום, מאור קנדיל, דור פרץ ושרן ייני החליפו את את אנדראס יאניוסטיס, נועם כהן, עדן קארצב וז'איר אמאדור בהתאמה.


אחרי 20 דקות נוראיות של הצהובים, איביץ' זרק עוד ארבעה שחקנים למערכה. אבי ריקן החליף את דור מיכה, ארון שוינפלד החליף את איתי שכטר, יונתן כהן החליף את אילון אלמוג וצ'יקו אופואדו החליף את דור מיכה, אך הצהובים לא הצליחו להגיע למצבים ולא היו מדויקים בחצי המגרש של היריבה הבלגית. בדקה ה-80, דניאל טננבאום המחליף הדף לקרן בעיטה מרשימה לחיבורים. התוצאה נשמרה עד לסיום, במה שהייתה קריאת השכמה לאיביץ' וחניכיו לקראת מוקדמות ליגת האלופות.



אילון אלמוג. ההתקפה הצהובה לא מגיעה למצבים (מכבי תל אביב האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי