אוהדי הפועל חדרה במסר להנהלה: "רוצים את ערן לוי"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

בקבוצה מאוכזבים מלוסיו והציבו דד ליין: "הבהרות עד סוף השבוע", כשהאופציה של טרייד עם הפועל ת"א ירדה מהפרק. האוהדים פתחו בקמפיין להחתמת השחקן אך המאמן מתנגד. היום: משחק אימון ראשון נגד אום אל פאחם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה עדיין לא נרגעו מהפוסט המפתיע של אחד מכוכבי העונה האחרונה, החלוץ לוסיו מרניאו, בו ציין את הרצון לעזוב באופן מיידי את הקבוצה. בחדרה  הבהירו לאחרונה כי ידרשו מהפועל ת"א עבורו את תג המחיר המלא עומד על 300 אלף דולר.

אתמול נפגש השחקן שוב עם היועץ המקצועי אורן גולן והמשיך להבהיר כי ברצונו לעזוב מיידית את הקבוצה וחזר על כך שהוא לא מוכן לצאת למחנה האימונים, כאשר גולן מצדו טען כי יסכים להעזיב את השחקן רק עבור כסף ולא כטרייד עם שחקנים אחרים. בנוסף אמר גולן ללוסיו: "אנחנו דורשים ממך הבהרות עד סוף השבוע". בשבוע הבא תצא הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה ונראה כי לוסיו בכל מקרה יישאר בישראל.

בינתיים, הקבוצה קיימה היום (רביעי) משחק אימון ראשון לעונה הקרובה, וסיימה בתיקו מאופס נגד הפועל אום אל פאחם. בסיום המשחק המאמן אורי גוטמן אמר: "אני מרוצה. יחסית למשחק הראשון בשבוע האימונים השני, השחקנים התאמצו ונתנו את הכל".

במשחק נבחנו שחקנים צעירים מליגות נמוכות וגם הבלם הזר אמיר בילאלי, שנחת בישראל בתחילת השבוע ובמידה וההחלטה על החתמתו תתקבל בהמשך. גם מגן מ.ס אשדוד, אביב סלומון, נבחן בקבוצה וזאת מכיוון שמכבי חיפה מסרבת בשלב זה להשאיל את יהב גורפינקל. בחדרה לא ממהרים להחתים את סלומון כי עדיין מחכים למגן חיפה אך אם יצליח להרשים במהלך השבוע את הצוות המקצועי, השחקן עשוי לצאת למחנה האימונים עם חדרה.


לוסיו. בקבוצה דרשו הבהרות עד סוף השבוע (דני מרון)

מי שכן מבוקש בחדרה הוא הקשר ערן לוי. אוהדי הקבוצה פתחו לאחרונה בקמפיין מיוחד להחתמתו של אקס מכבי נתניה וביתר ירושלים. לוי שמתגורר באור עקיבא נחשב למיודד עם גורמים במועדון שאף הביעו תמיכה ברעיון אך המאמן אורי גוטמן מתנגד בשלב זה למהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי