ברק בכר מתכנן מערך התקפי נגד לאצ'י, ניב זריהן יפתח

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע יעלה עם ארבעה שחקני התקפה במשחק הראשון של הפועל באר שבע העונה. ההתלבטות - עמדת המגן השמאלי: אורן ביטון או שון גולדברג שהצטרף. גם נאור סבג עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת המשחק מחר נגד לאצ'י האלבנית (18:20, שידור ישיר בספורט1) במוקדמות הליגה האירופית כשהמאמן ברק בכר יערוך את האימון המסכם. הקבוצה הגיעה אתמול בשעת ערב מאוחרת לאלבניה לאחר טיסת המשך מטורקיה. הבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת, שסיימה חופשה משפחתית באיי סיישל, תצטרף לקבוצה במהלך היום.

כידוע, רמזי ספורי נותר בארץ בשל דלקת בגרון, ובמקומו צפוי לפתוח ניב זריהן. יחד איתו ישחק גם ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק שהציג יכולת טובה במחנה האימונים בפולין וכן בן שהר, מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת. גם נאור סבג מועמד לפתוח במרכז הקישור. ההתלבטות של ברק בכר נמצאת בעמדת המגן השמאלי, והמאמן עדיין לא החליט האם לפתוח עם אורן ביטון או שון גולדברג שהצטרף הקיץ לקבוצה.

המגן הימני דור אלו סיכם עקרונית במכבי תל אביב. בבאר שבע העדיפו להשאיל את השחקן במטרה שיצבור משחק ויחזור לעונה הבאה, אולם השחקן העדיף לעזוב לצמיתות. מו"מ בין הקבוצות לגבי רכישתו כבר החל.


נייג'ל האסלביינק. יכולת גבוהה במשחקי ההכנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי