ראשי הפועל ת"א וחדרה נפגשו בנושא לוסיו אך לא הגיעו לפשרה

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

הברזילאי רוצה לעבור ושתי הקבוצות מעוניינות בטרייד, אך טרם הגיעו לעמק השווה בנוגע למחירו של החלוץ. הקבוצה של אורי גוטמן רוצה את אליאס, זיקרי, ברשצקי ופירסמן, שלא היו ברשימה שהעבירו האדומים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אשי הפועל חדרה והפועל תל אביב נפגשו הערב (רביעי) על מנת לנסות ולגשר על עסקת לוסיו, אך הפגישה הסתיימה ללא תוצאות. כזכור, הברזילאי הביע בתחילת השבוע את הרצון לעזוב את חדרה באופן מיידי והאדומים מתל אביב רוצים לצרפו. בחדרה הציעו לתל אביב אופציה לפיה התל אביבים ישלמו כ-200 אלף דולר ויעבירו לחדרה את הקשר שי אליאס והחלוץ עלי כנאענה בתמורה לרכש, אך ראשי האדומים סירבו להצעה ולא הסכימו גם לשלם את תג המחיר של השחקן. בינתיים, בחדרה לא מתכוונים לוותר על החלוץ הברזילאי וכבר מחר יזמנו את השחקן לפגישה נוספת בה יציעו לו חוזה חדש לשלוש שנים במטרה לנסות ולהשאירו בקבוצה. גורמים משני המועדונים אישרו את הפגישה.

תג המחיר של לוסיו עומד על כ-300 אלף דולרים ובהפועל ת"א יתקשו לשלם את מלוא הסכום, ולכן ראשי שני המועדונים מנסים למצוא את המתווה המתאים לביצוע העסקה. לאחרונה העבירה הנהלת הקבוצה התל אביבית רשימת שמות של שחקנים שיכולים לעבור לחדרה, אך החדרתים מצידם דרשו שחקנים אחרים ביניהם שי אליאס, רועי זיקרי, מוטי ברשצקי ומרווין פריסמן.

לא מן הנמנע כי חלק מהשחקנים יגיעו בסופו של דבר לחדרה, מה שיוריד את תג המחיר של החלוץ. "כל הצדדים מבינים כי צריך למצוא פיתרון לסוגיה. לא יכול להיות מצב שלוסיו יישאר בחדרה ללא רצונו, אבל חדרה רוצה לקבל תמורה ראויה", אמר גורם המעורב בעסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי