שיחת חירום בירושלים בעקבות הודעת חוגג. מוחמד: "לא מתרגש"

עלי מוחמד, יוסי בניון, משה חוגג
עלי מוחמד, יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

אוחנה וברוש בחנו את דרכי הפעולה עקב דברי הבעלים, הקשר הבהיר: "אני נשאר". האוהדים יערכו מפגן תמיכה, בית המשפט הרחיק מהמגרשים אוהד שנתפס מדליק רימון. גורם בבית"ר: "אין סיבה שמשה יעזוב בגלל כמה ילדים"

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים עדיין המומים מהאירועים באימון הבכורה לאוהדים אתמול, לאחריהם העלה הבעלים משה חוגג אפשרות לעזוב את הקבוצה. כזכור, אתמול שוחח חוגג עם המנכ"ל מוני ברוש והודיע לו כי הוא יכול לחפש לו מחליף, זאת בעקבות קריאות גזעניות כלפי עלי מוחמד.


בבית"ר תהו תחילה האם מדובר בדברים שאמר חוגג ב"רגע של כעס", או שמא מדובר ברצון אמיתי לסיים את דרכו במועדון. החל מרגע ההודעה לתקשורת, החליטו אנשי בית"ר ירושלים, בהם אלי אוחנה וברוש, לעשות כל מאמץ על מנת לשכנע את חוגג לחזור בו. הלילה אף נערכו שיחות ופגישות בין אנשי ההנהלה כדי לבחון את הדרך בה הם מתכוונים להתמודד עם ההודעה. במסגרת הזאת, חוגג קיבל לידיו מספר סרטונים של אוהדים שמעודדים את עלי מוחמד, לאחריהם הובהר לו כי ישנה התגייסות המונית של אוהדים, גם ברשתות החברתיות, שמטרתה לחזק את הקשר עם השחקן.


חוגי האוהדים השונים אף הוציאו הודעות תמיכה משותפות בשחקן, שהתבקש מיד לאחר האימון לחלק חתימות לאוהדים. מאוחר יותר, הלילה, שוחח מוחמד עם סוכנו אבי ציוני בנוגע להשתלשלות האירועים. "אני נשאר בבית"ר ירושלים ולא מתרגש, הכל בסדר", אמר לו מוחמד.


בשורה התחתונה, נכון להבוקר, חוגג עדיין שוקל את צעדיו. יחד עם זאת, האוהדים לא מתכוונים לשבת בחיבוק ידיים ומארגנים מפגן תמיכה בקבוצה ובמוחמד עצמו באימון ביום שישי, כשהלילה המשיכו האוהדים לעורר תמיכה רחבה בשחקן באמצעות הרשתות החברתיות. הבוקר תערוך הקבוצה אימון רגיל בבית בגן, ממנו ייעדר עידן ורד השוהה בבוסטון.



שחקני בית"ר על הכתפיים. האוהדים יארגנו מפגן תמיכה (דני מרון)


בעקבות אירועי אתמול, בית משפט השלום נעתר היום לבקשת המשטרה והרחיק אוהד בית"ר ירושלים כבן 26 מכלל מגרשי הכדורגל עד לסוף עונת הכדורגל. הוא נעצר לאחר שנצפה מפעיל על פי החשד רימון עשן באימון פתיחת העונה. בהמשך להודעת המשטרה אמש, אודות מעצר האוהד החשוד, הוא נחקר במשטרה בגין העבירה המיוחסת לו, והוחלט להביאו כבר הבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להרחיקו ממגרשי הכדורגל.


"אין שום סיבה שחוגג יקשיב לקו שמשדרים כמה ילדים בני 16, ולא עם הרוב הגדול של האוהדים שעודד את מוחמד", אמר גורם בהנהלת בית"ר הלילה. "האוהדים תומכים מאוד בשחקן ומעריכים את ההשקעה הרבה של חוגג במועדון. אין שום סיבה שהוא יעזוב, למרות שלפי ההתנהלות אתמול, הכל פתוח". מאז האימון ועד הבוקר, בבית"ר לא עסקו בנושא הרכש. שם מספרים כי התקדמות כזו או אחרת או הודעה על סיכום, הייתה משדרת חוסר רצינות ביחס להודעה המוקדמת של חוגג. "בקרוב יגיעו בלם, מגן וקשר אחורי. עכשיו צריך לתת לאירוע הזה לשקוע", העריך אתמול גורם בקבוצה. בינתיים, בלי קשר לאירועי אתמול, הקבוצה חצתה לראשונה את רף 5,000 המנויים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לשתף לתייג ולהגיע! כולם!!!

A post shared by Beitar_1936 © (@beitar_1936) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי