כפי שפורסם לראשונה: אלי דסה סיים את דרכו במכבי ת"א

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

למרות הניסיונות לחזור לשולחן המשא ומתן, האלופה לא תנהל יותר שיחות עם המגן שסיים את חוזהו: "למועדון יש עקרונות". דור אלו שב לארץ ועבר את הבדיקות הרפואיות. 20:00 בספורט4: משחק אימון נגד גנק

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אלי דסה סיים הערב (חמישי) את דרכו במכבי תל אביב. בימים האחרונים נעשו ניסיונות משני הצדדים לחזור לשולחן המשא ומתן, אך האלופה החליטה לא לדון יותר עם המגן שסיים את חוזהו ויחתימו את דור אלו שעבר את הבדיקות הרפואיות.

למרות התעקשותו של מאמן הקבוצה ולדימיר איביץ', לנסות ולסגור בכל זאת עם דסה, שהוא המגן המועדף עליו ומיועד להרכב הראשון. דסה לאורך כל הדרך המתין להצעה מחו"ל והמגעים המתקדמים של הצהובים עם אלו, שכבר הגיע למבדקים רפואיים במירלו, גרמו לצהובים להחליט באופן סופי לא להמשיך את המשא ומתן.

"למכבי ת"א יש עקרונות. והעקרונות האלה חשובים יותר מכל שחקן כזה או אחר", אמר גורם במועדון לאחר הפיצוץ במשא ומתן. ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאשר כי אלי דסה לא ימשיך במועדון בעונה הקרובה. כולם במכבי מודים לאלי על תרומתו למועדון במהלך ארבע השנים האחרונות ומאחלים לו את מיטב האיחולים לעתיד. תודה רבה אלי!"


דור אלו במדי מכבי ת"א. יום מכריע

אלו עצמו, כבר חזר לישראל וצפוי ועבר במהלך הצהריים את המשך הבדיקות הרפואיות, שלא הושלמו אתמול בהולנד. בין השאר עבר אלו גם בדיקת אקו לב, שבמכבי עושים לכל שחקן שמצטרף ובלי בדיקה כזו לא מחתימים אף אחד. למרות שהפרטים הכספיים בין אלו ומכבי ת"א כבר נסגרו אתמול, העסקה עצמה מול באר שבע, אליה שייך המגן, טרם נסגרה סופית.

הערב מכבי תל אביב תערוך את משחק ההכנה השני שלה במחנה בהולנד, לאחר ההפסד 2:0 לסנט. ז'ילואז' מליגת המשנה בבלגיה, כאשר תפגוש את אלופת בלגיה גנק (החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4). החלוץ אלירן עטר, שסובל מפציעה בקרסולו, עשוי להחמיץ גם את המשחק הערב, כאשר גם אנריק סבוריט, המגן השמאלי שטרם התאושש מפציעה ברגלו, נמצא בספק גדול.


סיים את דרכו במכבי תל אביב. אלי דסה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי