בלבול: "רוצים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית: הירוקים שחררו אנחת רווחה לאחר הניצחון על הסלובנים. בלבול: "עוואד הביא הרבה אנרגיות מהספסל". אשכנזי: "רגע מרגש עבורי". ילד בן 17 נפצע בפניו מזיקוק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה הערב (חמישי) 0:2 על NS מורה, במשחק הראשון של הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. היכולת לא הייתה משכנעת, ולרגעים הירוקים נראו רע, אך שער של יובל אשכנזי שחרר את הלחץ עבור הירוקים, ומוחמד עוואד שנכנס כמחליף, הכפיל את היתרון והעניק ניצחון חשוב לקראת משחק הגומלין.

המאמן מרקו בלבול, סיכם את היכולת של חניכיו: "מבחינה טקטית הם עמדו יפה בהגנה, היה קשה להפתיע אותם במעברים. מהחצי הראשון לא הייתי מרוצה, לא היינו חדים, אבל צריך לזכור שזה משחק ראשון שלנו העונה והיו רק 2 משחקי אימון. בסופו של דבר אני לוקח מהמשחק הזה רק את התוצאה וזה בסדר, אבל בסופו של דבר יש לנו עוד דרך לסגור את הסיפור שם".

על הכובש המחליף, מוחמד עוואד אמר: "הוא עשה את מה שהוא היה צריך לעשות, הוא הביא אנרגיות ויכולת מהספסל, כבש ואני שמח בשבילו. בסך הכל הייתה לו הופעה טובה מאז שהוא נכנס".


מוחמד עוואד חוגג: "הביא אנרגיות מהספסל" (מאור אלקסלסי)

על העתיד של קבוצתו העונה אמר: "זה ברור לכולם שאנחנו רוצים להתחזק בשניים, שלושה שחקנים. אנחנו עובדים קשה, גם אני וגם המועדון. אם נצטרך לעשות עוד התאמות בהמשך נעשה אותם. יש פה תלכיד טוב, צעיר ואנחנו רוצים להתחזק. שיהיו שינויים תדעו".

כשנשאל אם המשחק השני יהיה לפרוטוקול אמר: "אם פה התקשנו, אז קל וחומר שאצלם בבית יהיה קשה. אסור לזלזל בסלובניה, מהמדינה הזאת יוצאים שחקנים לכל הליגות הבכירות באירופה במיליונים, יש לנו המון כבוד אליהם, אני לא מזלזל. יש לנו הרבה עבודה ודברים לשפר, גם מבחינה פיזית ומנטאלית, גם במשחק ההגנה וגם בהתקפה. אסור לנו לחשוב לרגע שסיימנו את העבודה".

כובש השער הראשון של מכבי חיפה בסמי עופר במסגרת אירופית, יובל אשכנזי, שמר על איפוק לאחר המשחק: "הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה ניצחה. יש לנו עוד משחק לסגור את הסיפור ולעלות לשלב הבא. מלחיץ לשחק מול קהל גדול? התפקיד שלנו הוא לעמוד בלחץ ולעשות את המקסימום. אנחנו עובדים קשה והניצחון מגיע לכל הקבוצה. רכש? אני לא מתעסק בזה".

"אין ספק שזה רגע מרגש בשבילי. הקהל של מכבי חיפה ענק ואנחנו רוצים לשמח אותם, ואני שמח שעשינו את זה היום". 


אשכנזי חוגג: "רגע מרגש בשבילי" 

בנסיבות קצת פחות משמחות. המשטרה עצרה הערב באצטדיון סמי עופר, תושב בנימינה בן 33 בחשד ששיגר זיקוק ביציע ופגע באוהד בן 17, שנפצע באורח קל בפניו וקיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ולאחר מכן פונה אל המרכז הרפואי רמב"ם. החשוד יובא לחקירה בתחנת המשטרה וככל שיידרש יובא מחר לדיון בבימ"ש השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר באירוע חמור ואנו נמשיך באכיפה ממוקדת וחסרת פשרות כלפי כל גילוי אלימות ובריונות במגרשי הספורט ונפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להבטיח כי המשחק יהא אירוע תרבות ולא זירת קרב".


(צילום: דוברות המשטרה)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי