מקורבי תמאש זועמים: "הוא הסכים לקצץ בשכר, היחס כלפיו מביש"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

הבלם נחוש בדעתו לעזוב את הפועל חיפה ובסביבתו טוענים: "פתאום הגיע חוזה חדש עם סעיפים שונים". כרגע קיבל חופשה בת שלושה ימים ואחריה יצטרף למחנה האימונים. וולשמן מנסה לקבל אישור לעזוב את קנדה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם ניצחה אתמול 0:2 את הפועל עכו במשחק האימון השני שלה מאז תחילת ההכנה, אבל הנושא החם במועדון הוא סביב הבלם גבריאל תמאש. כזכור, שלשום (חמישי) הפתיע הרומני כאשר הודיע כי אינו מוכן לחתום על החוזה החדש וזאת לאחר שחתם על זכרון דברים בינו לבין המועדון, בעקבות עבירת תנועה שבה הצטווה לעבוד בעבודות שירות שצפויות להסתיים מחר. תמאש הודיע לאנשי הפועל חיפה כי אינו מוכן לקבל את ההסכם החדש ומעוניין לעזוב, כשרק לאחר שכנוע מצדו של הבעלים יואב כץ, השחקן הגיע להפנינג עם אוהדי הקבוצה, אבל לא שותף במשחק מול עכו.

בחיפה הביעו ביקורת חריפהכנגד הבלם וטענו כי חצה את הגבול, ואילו בסביבתו של תמאש מביעים זעם כלפי חוסר ההערכה של ראשי המועדון למצבו של הבלם בעקבות הפרשה. "גבי הסכים לקצץ בשכר, אבל היחס כלפיו השתנה והוא מביש. הוא עשה טעות ושילם עליה, אבל צריך להתייחס יותר יפה. פתאום הגיע חוזה חדש והסעיפים בו שונים", אמר מקורב לשחקן והוסיף כי הרומני נחוש בדעתו. תמאש שוחח עם יואב כץ, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום לאחר שהבלם הטיח טענות על היחס כלפיו במועדון. שיחה נוספת בין השניים תיערך בימים הקרובים, כאשר נראה כי במהלך מחנה האימונים ברומניה ייקבע סופית עתידו בקבוצה.

בינתיים, במועדון הודיעו רשמית על כך שהמלצת הבעלים יואב כץ, הבלם קיבל חופשה בת שלושה ימים ולאחריה יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה ברומניה. "הסיבה למתן החופשה הקצרה היא הרצון ללכת לקראת השחקן לאחר התקופה המורכבת שעברה עליו", נכתב.

שחקן נוסף שמרחף מעליו סימן שאלה הוא החלוץ אמרי וולשמן. כפי שפורסם אתמול בספורט1, הקבוצה הקנדית של החלוץ אינה מעוניינת לשחררו עד לסיום החוזה שלו, שייפוג בסוף החודש הנוכחי, כאשר בחיפה רוצים שהשחקן יגיע לפחות לחלק ממחנה האימונים. וולשמן מנסה לקבל את האישור וסילבס יקבל החלטה לגביו בקרוב.

לא מוכן להמשיך בתנאים הקיימים. גבריאל תמאש (מאור אלקסלסי)
לא מוכן להמשיך בתנאים הקיימים. גבריאל תמאש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי