צליל נחמיה סיכם במכבי נתניה, שלא תמהר לסכן את דני עמוס

דני עמוס
דני עמוס | אריאל שלום

הבלם בן ה-24, שהיה שותף לעלייתה של נס ציונה לליגה הבכירה, צפוי להרוויח כ-60 אלף דולרים ולהצטרף לסגל עם חזרת הקבוצה לארץ. למרות השיפור, בקבוצה סבלניים לגבי חזרתו של השוער. וגם: סוגיית הזר החמישי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

חיזוק נוסף למכבי נתניה: בלם סקציה נס ציונה בעונה שעברה, צליל נחמיה, סיכם הערב (ראשון) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות ויהווה גיבוי נוסף לחוליית ההגנה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

הבלם בן ה-24 סיכם באמצעות סוכניו אורן יחזקאל וגיא וייס וצפוי להשתכר כ-60 אלף דולרים בעונה. בתקופה האחרונה נחמיה נבחן בהפועל חדרה וכעת הוא יקבל את ההזדמנות בליגה הבכירה במדי היהלומים. יש לציין שהבלם הטרי כבר לא יצטרף לחבריו במחנה האימונים בפולין ויחבור אליהם מיד שיחזרו.

מחר, תערוך הקבוצה את משחק האימון השלישי שלה במחנה האימונים, כשתפגוש את א.א.ק אתונה החזקה, במטרה לצבור ניצחון בכורה, לאחר תוצאת תיקו מול גורניק זאבז'ה וההפסד לסאנדציה.


מעבים את חוליית ההגנה. דראפיץ' וברדה (אריאל שלום)

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של השוער דני עמוס, שדיווח על הטבה במצבו, זכר לפציעה בברכו אשר השביתה אותו בימים הראשונים של החזרה לאימונים. מאידך, בנתניה לא מתכוונים למהר עם עמוס ולסכנו, כשטרם ברור אם יוכל ליטול חלק מחר במשחק ובקבוצה עשויים לתת לו לנוח. "יש עוד חודש עד פתיחת הליגה, לא שווה למהר עם דני ולהחמיר את הפציעה שלו", אמרו במועדון.

בינתיים, מי שהצטרף הלילה למחנה הוא המגן השמאלי בן תורג'מן, שסיכם וצפוי לחתום רשמית. חוזהו של תורג'מן עשוי להגיע ל-120 אלף דולר עם מענקים. בנתניה עדיין לא החליטו מה לעשות עם המגן האוסטרי הנבחן, סימון פירקל, שהותיר רושם לא רע, אך בשל העובדה שסוגיית צירופו של חן עזרא לא מתקדמת, בנתניה מודעים לעובדה שהם עשויים להזדקק לזר חמישי בעמדה התקפית.

יש לציין שאם יוחתם פירקל, נראה שאחד משני המגנים ישלם את המחיר, כאשר כרגע נתניה כאמור מחזיקה למעשה גם בג'ונתן בורנשטיין שמעוניין להישאר, אך בצוות המקצועי קיימת בשלב זה התלבטות בנוגע לשני המגנים שיאיישו את צד שמאל.


לא ימהרו לסכנו. דני עמוס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי