הפועל חדרה תבחן מספר שחקנים במהלך מחנה האימונים

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

קבוצתו של אורי גוטמן יצאה בסגל חסר לבולגריה. שבעה שחקנים ינסו להרשים את המאמן, גם זרים פוטנציאליים יגיעו להיבחן. "גם בשנה שעברה טסנו באותו מצב ולאחר מכן ידענו לבצע את השינויים המתאימים", אמרו במועדון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה המריאה לפנות בוקר (שני) לבולגריה, שם תערוך מחנה אימונים. הקבוצה תנחת בסופיה ותמשיך משם לפראבץ, שבה תתאמן עד יום חמישי הבא. חדרה תערוך שלושה משחקי אימון במהלך המחנה: ביום רביעי הקרוב מול בלקן בוטובגרד מהליגה השלישית בבולגריה, ביום שישי נגד בני סכנין וביום רביעי הבא מול קסנטי מהליגה היוונית הבכירה.

עם הקבוצה יצאו 25 שחקנים ולמחנה אמורים להגיע מספר זרים להתרשמות. בין השאר יצאו מספר שחקנים שאומנם סיכמו את תנאיהם, אך יוחתמו רק לאחר המחנה אם וכאשר ירשימו את המאמן אורי גוטמן.

בין אותם שחקנים אפשר למצוא את שגיב סולומון מעירוני רמת השרון, עמיד מחאג'נה וינון אליהו מהפועל עכו, אשרף רבאח מהפועל איכסל, אביב סולומון ממועדון ספורט אשדוד, עומרי שקל מהפועל כפר סבא ויניב מזרחי מעירוני רמת השרון. גם איילון אלימלך, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם וכבר חתם לפני מספר ימים בחדרה, נמצא ברשימה אך עתידו יוכרע לאחר החזרה מבולגריה.

סגל חסר. שחקני הפועל חדרה (דני מרון)
סגל חסר. שחקני הפועל חדרה (דני מרון)

במועדון מבינים כי מדובר בסגל חסר, ומעבר לזרים ירצו לצרף גם מספר שחקנים ישראלים. מכבי חיפה לא משחררת בשלב זה את המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני, וכמו כן אליאל פרץ אינו מוכן לרדת בדרישות הכספיות שלו ולכן גם הוא לא סיכם בקבוצה בשלב זה. הבוקר אמרו בחדרה: "גם בעונה שעברה טסנו עם סגל חסר למחנה ולאחר מכן ידענו לבצע את השינויים המתאימים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי