צרות לבני יהודה: חשש כי גאירה ג'וף סיים את העונה

ג'וף גאירה
ג'וף גאירה | אודי ציטיאט

הגמבי נפצע בברכו על פי הבדיקה סובל מקרע במיניסקוס. הכתומים ממשיכים לחפש בלם זר. אגודה, שהיה מיועד לשחרור, יקבל הזדמנות נוספת להרשים את אבוקסיס. הקבוצה ניצחה 0:1 את עכו במשחק אימון בזכות פנדל של כוכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
בני יהודה ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת העונה וכבר בשבת הקרובה מצפה לקבוצה משחק רשמי ראשון נגד האלופה מכבי תל אביב, במסגרת "אלוף האלופים" שייערך באצטדיון המושבה. הסגל של מחזיקת הגביע רחוק מלהיות מושלם, ואם לצוות המקצועי בראשות יוסי אבוקסיס היו חסרות צרות, כעת מתברר שהחלוץ הגמבי גאירה ג'וף שנפגע בברכו, סובל מקרע במיניסקוס.


מהמועדון נמסר: "הבוקר הגיעו תוצאות בדיקת ה-MRI של ג'וף גאירה. על פי הבדיקה החלוץ סובל מקרע במיניסקוס וכרגע יש ספק בנוגע לנזק לרצועות הברך. ג'וף צפוי לעבור ניתוח ארתרוסקופיה בברכו, לטיפול במיניסקוס, ובמהלך הניתוח ייבדקו שוב גם רצועות הברך. החזרה של ג'וף למגרשים תלויה באופי הניתוח (תפירה או הסרה). כמובן שנעדכן על כל הפרטים עם קבלת ההחלטות הרלוונטיות".


ג'וף, שחזר לבני יהודה אחרי עונת השאלה לבני לוד מהליגה הלאומית, היה אמור לקבל העונה קרדיט גדול בחלק הקדמי והפציעה שלו משבשת את התוכניות של אבוקסיס. 


כאב ראש ליוסי אבוקסיס. (מאור אלקסלסי)
כאב ראש ליוסי אבוקסיס. (מאור אלקסלסי)


הכתומים ממשיכים לחפש אחר חיזוק זר בעיקר לעמדת הבלם, אחרי שג'ונתן האריס הבלגי, שנבחן ולא הרשים, כבר שוחרר מהקבוצה. יחד עם פציעתו של הקפטן איציק עזוז, שעבר ניתוח במניסקוס וייעדר לפחות עוד חודש וחצי, למאמן יש כאב ראש לא קטן בחלק האחורי אחרי עזיבתם של עמית ביטון שחזר להפועל באר שבע וצמד המגנים שי קונסטנטין ומתן בלטקסה, כשהראשון נמכר לבית"ר ירושלים ואילו השני חזר בשלב זה למכבי תל אביב.


מי שימשיך כרגע להיבחן הוא הקשר הניגרי גודווין אגודה, שלא הרשים עד כה ובצוות המקצועי כבר חשבו לשחררו. מסתמן שאגודה בן ה-21 יקבל הזדמנות נוספת ובשלב זה הוא ממשיך להתאמן במדי הקבוצה. 


מאוחר יותר הערב בני יהודה ניצחה 0:1 את הפועל עכו במשחק אימון בזכות שער של דור כוכב מהנקודה הלבנה. יוסי אבוקסיס פתח עם אמיליוס זובאס, אבישי כהן, פז בן ארי, דניאל פלשר, מאור צעדון, שי מזור, איסמעילה סורו, עמית זנטי, דור ג'אן ומוחמד גאדיר.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרכב הקבוצה למשחק האימון נגד הפועל עכו: זובאס, כהן, מורי, בן ארי, פלשר, צעדון, מזור, סורו, זנטי, ג'אן וגדיר. תוצאת סיום – בני יהודה מנצחת 1:0 משער של דור כוכב מהנקודה הלבנה.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי