צפו בתקציר: אוחנה ופלומיין כבשו בבעיטות חופשיות, 1:4 לבית"ר ירושלים

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הרכש היקר בתולדות המועדון עם שער בכורה ושחקן הכנף הצרפתי הכניעו את ביטוביה הפולנית, בין לבין גם זהבי וקינדה הצטרפו לרשימת הכובשים לזכות החבורה של רוני לוי. גרסיה רשם בכורה בצהוב שחור, גם טיירה שותף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הערב (שני) את משחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים בפולין ולעיני הבעלים משה חוגג, הביסה קבוצתו של רוני לוי 1:4 את ביטוביה ביטוב המקומית שנשרה אשתקד לליגה השלישית. לוי גרסיה שחזר מטורניר גביע הזהב במדי נבחרת טרינדד וטובגו קיבל דקות ראשונות, כמוהו גם אפונסו טיירה שביקש לצאת מחנה האימונים, על אף שלא נמצא בתוכניות של הקבוצה מהבירה.

למרות איכותה הירודה של היריבה, לבית"ר לקח זמן להיכנס לעניינים והיא כבשה את שערה הראשון בדקה ה-40 כאשר השחקן היקר בתולדות הקבוצה, מיכאל אוחנה כבש לאחר כדור חופשי נהדר מ-30 מטרים. כעבור דקה אחת בלבד גדי קינדה קיבל כדור נח ברחבה והכפיל את התוצאה.


(דוברות בית"ר ירושלים) 

בדקה ה-42 מתאוש קוז'ימסקי צימק לזכות הפולנים, אבל במחצית השנייה הצהובים שחורים לא השאירו לביטוביה ביטוב שום סיכוי לחזור למשחק, שי קונסטנטין המחליף בישל בדקה ה-51 לאור זהבי שכבש בנגיחה ופרדי פלומיין נעץ את המסמר האחרון עשר דקות מאוחר יותר בזכות כדור חופשי נוסף.

משחקה הבא של בית"ר ירושלים במחנה האימונים יהיה ביום חמישי נגד אמוניה ניקוסיה הקפריסאית ובשני הבא תקיים תחתום את מחנה האימונים עם מפגש נגד פאפוס כאשר גם היא מהאי השכן.


(דוברות בית"ר ירושלים) 

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, מקסים גרצ'קין, אופיר קריאף, אור זהבי, אנטואן קונטה, מוחמד עלי, דן איינבינדר, פרדי פלומיין, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, שלומי אזולאי.

כן שותפו: שי קונסטנטין, לירן רוטמן, אנתוני וארן, תמיר עדי, נתנאל דלויה, לוי גרסיה, אפונסו טיירה, שלום אדרי, יקיר ארצי.

מהלך המשחק
בית"ר ירושלים פתחה את המשחק טוב יותר והייתה קרובה לכבוש כבר בדקה השביעית, גדי קינדה העביר כדור רוחב מימין לשלומי אזולאי, שבעט ממצב נוח, אך שוער היריבה הצליח להדוף לקרן. כעבור 20 דקות נטולות במצבים, מיכאל אוחנה החליט לקחת את המשחק לידיים והגיע למצב מסוכן בתוך בחרבה, אבל גם הפעם השוער הפולני היה במקום והצליח להדוף לחוץ.

בדקה ה-40 הגיע השער היתרון של בית"ר ירושלים, מיכאל אוחנה בעט כדור חופשי מ-30 מטרים ובזכות מעידה של השוער הפולני, השחקן היקר בתולדות המועדון רשם את שער הבכורה בצהוב שחור, 0:1 לבית"ר ירושלים. כעבור דקה אחת בלבד, גדי קינדה קיבל כדור בתוך הרחבה והכפיל לאחר כדור שטוח לפינה הימנית, 0:2 לבית"ר ירושלים. הקצב הגבוה נמשך ובדקה ה-42 הגיע השער השלישי במשחק הפעם דווקא בצד הפולני, מתאוש קוז'ימסקי קיבל כדור בחרבה ודייק מול איתמר ניצן.

אנטואן קונטה (דוברות בית"ר ירושלים)

בפתיחת המצית השנייה אופיר קריאף קיבל כרטיס אדום, אך מכוון שמדובר במשחק הכנה הוא הוחלף על ידי שי קונסטנטין. בדקה ה-51 המגן המחליף הרים כדור קרן שפגש את ראשו של אור זהבי שכבש, את שערו השני ברציפות לאחר שנכלל בשורה סטטיסטית גם ב-0:5 גם רמת השרון, 1:3 לבית"ר ירושלים.

נראה היה שפרדי פלומיין מעט קינא במיכאל אוחנה שכבש את השער הראשון בכדור חופשי, והפעם היה תורו לכבוש ממצב נייח מ-25 מטרים, שגם אליו השוער הפולני לא יצא בזמן והוציא את הכדור הרביעי מהרשת, 1:4 לבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי