ספורי וקלטינס צפויים לערוך בכורה נגד לאצ'י, ממן ימשיך להיעדר

רמזי ספורי, דוד קלטינס
רמזי ספורי, דוד קלטינס | הפועל באר שבע, רשמי

הפועל באר שבע צפויה לתת הזדמנות לשני שחקני הרכש החדשים בגומלין נגד הקבוצה האלבנית (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט4). במועדון מעודדים מקצב התאוששותו של מאור מליקסון

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעביר היום (שלישי) הילוך בהכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד לאצ'י האלבנית ביום חמישי הקרוב (20:15, שידור ישיר בספורט4), במוקדמות הליגה האירופית. הקשר רמזי ספורי, שנעדר מהמשחק באלבניה וחזר אתמול להתאמן באופן מלא, מועמד לפתוח בהרכב במשחק ביום חמישי.

מי שעשוי אף הוא לעלות בהרכב לראשונה הוא הקשר האחורי, דוד קלטינס, שהגיע הקיץ מבית"ר ירושלים ואמור להיכנס לנעליו הגדולות של הניגרי, ג'ון אוגו. חנן ממן, שטרם התאושש מהפציעה בשרירי המפשעה, יעדר גם ממשחק הגומלין.

בבאר שבע מעודדים מכך שהקשר הוותיק, מאור מליקסון, שמתאושש מניתוח בקע שעבר בסיום העונה שעברה, החל באימוני ריצה עם צוות מאמני הכושר של הקבוצה, זאת במקביל לטיפולי פיזיותרפיה שהשחקן עובר.


שביעות רצון מקצב התאוששותו של מאור מליקסון (אריאל שלום)

בקבוצה מעוניינים לסיים עד לסוף השבוע את הסאגה סביב הבלם חאתם עבד אלחמיד, זאת לאחר שהבעלים אלונה ברקת, תכריע האם למכור את השחקן לסלטיק, או להשאיר אותו בקבוצה בחוזה משודרג. עד שלא תתקבל החלטה לגביו, השחקן לא צפוי להשתתף במשחקי הקבוצה.

בנוסף במועדון מחכים לעדכון באשר לאפשרות שהקשר אריק סאבו יחתום בפנתינייקוס או אריס סלוניקי המעוניינות בשרותיו, זאת כדי שניתן יהיה לצרף לזר שישי לסגל.


לא יתאמן עם הקבוצה עד שתתקבל החלטה לגבי עתידו. חאתם עבד אלחמיד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי