צפו בתקציר: 1:3 להפועל ת"א על חרוברי גלוגוב במשחק הכנה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | הפועל תל אביב, האתר הרשמי

קבוצתו של אביטן נקלעה לפיגור כבר תוך 10 דקות, אבל בוזגלו שפתח בהרכב איזן בפנדל (35) בשערו הראשון במועדון. פירסמן (55) וירין פרץ (60) נתנו את הניצחון בניסוי הכלים הראשון במחנה. גם אלטמן ואינברום פתחו

(גודל טקסט)




בשורה התחתונה: יש עם מה לעבוד. הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) משחק הכנה ראשון במחנה האימונים שלה בפולין, נגד חרוברי גלונוב מהליגה המקומית השנייה, וסיימה עם ניצחון 1:3 שהשאיר טעם אופטימי לקראת פתיחת העונה. שחקני הרכש החדשים מאור בוזגלו, עמרי אלטמן ואור אינברום פתחו, וכך גם השוער החדש יואב ג'ראפי, ומלבד השער שספגו בדקות הפתיחה נראו מצוין.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, אך האדומים הוכיחו אופי לאחר שכאמור נקלעו לפיגור מוקדם מראשו של מיחאלק (10) וחזרו לניצחון מרשים. מאור בוזגלו, בשער ראשון במדים האדומים, היה זה שהשווה בפנדל בדקה ה-35, מרווין פירסמן קבע מהפך בדקה ה-55 וירין פרץ כבש גם הוא שער בכורה בקבוצה חמש דקות לאחר מכן.


אז כן, יש בעיות בהגנה, והסגל לא שלם, והנבחן ואסקס לא הרשים, אבל בסך הכל יש שלד טוב ושחקנים שאפשר להתקדם איתם. האם אביטן יצליח להוציא את המקסימום משורת השמות המרשימה שהביאו הבעלים לקבוצה? בקרוב נדע.



הרכב הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, תומר לוי, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, אור אינברום, רונאלדו ואסקס.


ניר לקס. השחקנים הראו אופי (הפועל תל אביב, האתר הרשמי)
ניר לקס. השחקנים הראו אופי (הפועל תל אביב, האתר הרשמי)


מהלך המשחק
הפועל ת"א היתה זו שפתחה טוב יותר, והניעה את הכדור בדקות הראשונות. למרות זאת, חוסר ריכוז בהגנה הוביל לקרן של הפולנים מצד שמאל, ומיכאל מיחאלק התרומם מעל כולם כדי לנגוח אותו פנימה ולקבוע 0:1 לגלוגוב. האדומים לא נבהלו, והמשיכו לשלוט במשחק ולנסות להגיע למצבים. בוזגלו חדר מספר פעמים לרחבה אך ללא הצלחה, עד שבדקה ה-35 הוכשל אור אינברום קרוב לשער וזכה לבעיטת עונשין מ-11 מטר. בוזגלו לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה, כובש את שער הבכורה שלו בקבוצה וקובע 1:1 איתו ירדו הצדדים להפסקה במחצית.


את המחצית השנייה פתחה הפועל בצורה הרבה יותר טובה מהראשונה. בדקה ה-55 היא קיבלה כדור קרן, ומתוך הרחבה היה זה מרווין פירסמן שהעלה אותה סוף סוף ליתרון. חלפו חמש דקות, והבלם ירין פרץ שעלה כמחליף קירב את אביטן לניצחון עם נגיחה מדויקת. עד שריקת הסיום המשחק היה רגוע יותר ואיטי יותר, ולמרות מספר הזדמנויות של הפולנים ג'ראפי הצליח לסגור את השער ולשמור על היתרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי