אלקסלסי החל בשיקום, קשר שבדי בן 18 ינחת להתרשמות

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | דני מרון

שוער מכבי נתניה שסובל מקרע חלקי ברצועת הברך הצידית עשוי לשוב תוך חודש, קאיימבה בן ה-18 עשוי להצטרף לקבוצת הנוער. וגם: אלעד שחף ייבחן בנס ציונה ואם ירשים יעבור בהשאלה, השחקנים ביקרו באנדרטת קיילצה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי נתניה תחזור לארץ מחר (חמישי) לפנות בוקר בסיומו של מחנה האימונים אותו מגדירים במועדון כמוצלח, כאשר ישנה שביעות רצון מהיכולת שהפגינו החניכים של סלובודאן דראפיץ' בשלושת משחקי האימון, על אף שלא ניצחו. אתמול ערכה הקבוצה ערב גיבוש שנועד לשבור מעט את שגרת האימונים האינטנסיבית, בה השחקנים התאמנו פעמיים כמדי מדי יום.


מי שלא יצא למחנה הוא הקשר אלעד שחף, שחתם באמצע העונה שעברה על הארכת חוזהו לשלוש וחצי שנים נוספות, אך אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. צוות המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, אפשרו לו לצאת למחנה האימונים של העולה החדשה סקציה נס ציונה בבולגריה. הקשר הצעיר ינסה להרשים את עמיר תורג'מן ואם ירשים, בנתניה יאפשרו לו לעזוב בהשאלה ולחזור כשחקן בשל יותר.


שחקן צעיר נוסף שינסה להרשים, אבל את אנשי קבוצת הנוער של המועדון בראשות גיל לבנדה, זהו סילבן קאיימבה, קשר שבדי ממוצא קונגולזי שהלילה ינחת בישראל לשבוע של מבחנים והתרשמות. קאיימבה מיועד לקבוצת הנוער של המועדון ועשוי להילקח בחשבון להמשך הדרך גם לבוגרים.


קאיימבה בן ה-18, שחקן נבחרת הנוער של שבדיה, משחק בקבוצת סיריוס השבדית ומחזיק בחוזה לעונה וחצי נוספות, כאשר אם ירשים, בקבוצה צפויים לנסות לצרפו. "הם מעוניינים לפגוש בסילבן והוא רוצה להתרשם מהם" אישר המנהל המקצועי של קבוצתו, אולה אנדרסון, "אז נוכל לראות מה הם מוכנים להציע לו ומה הוא יוכל להרוויח. כרגע הוא בחר באופציה הזאת על פני ללכת לאחת הקבוצות שהתעניינו בו בשבדיה. גם אופציית ההשאלה וגם אופציית הרכישה אפשריות".




ובחזרה למחנה האימונים. אתמול ביקרו שחקני הקבוצה הקבוצה ביחד עם הבעלים אייל סגל באנדרטת קיילצה, שם נשא הקפטן אלמוג כהן דברים. בבית הקברות המקומי קבורים יהודים שנטבחו בפוגרום לפני 73 שנים. התושבים היו תושבי העיר ששרדו את השואה. היעלמותו של ילד מקומי הובילה לעלילת דם שהצביעה על יהודי קיילצה כאשמים.


בינתיים, השוער גולן אלקסלסי, שסובל מקרע חלקי ברצועת הברך הצידית, החל בתהליכי שיקום ובקבוצה מאמינים שיחזור לפעילות בתוך קצת יותר מחודש.



אלעד שחף. עשוי לעבור בהשאלה לנס ציונה (מכבי נתניה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי