חוגג: "אחזיר כסף לאוהדים". ז'אורז'יניו בשיחות עם רעננה

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

הבעלים במהלך חסר תקדים: למנויים יוחזרו 30% מכספם אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה. סוכנו של הברזילאי מאשר: "בקרוב נראה לאן מתקדמים". במועדון לא ישלמו את תג המחיר של סאן מנחם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
המגן היהודי-אסטוני דניל שיביאקוב נחת במחנה של בית"ר ירושלים וייקח חלק במשחק האימון מחר (חמישי 18:55, ישיר בספורט3) נגד אומוניה ניקוסיה. רוני לוי רוצה לבחון את המגן לפני שיקבל החלטה סופית לגבי השחקן הנוסף שיחתים לצדו של מקס גרצ'קין.


בשלב זה, המטרה של לוי היא להחתים בלם וקשר אחורי זר, ולשחרר את ז'אורז'יניו שמבוקש ברעננה. "יש שיחות עם רעננה, בימים הקרובים נראה לאן מתקדמים", אישר איתן מזרחי, סוכנו של הברזילאי, את הידיעה אתמול לפיה השחקן, שכצפוי לא יצא למחנה, נמצא בדרך החוצה. הבעיה היא כמובן שכרו. ז'אורז'יניו עולה לחוגג 1.5 מיליון שקל בעונה, ובמועדון מנסים להגיע איתו להסדר פיצוי תמורת עזיבה, כשאז הוא יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת ברעננה, בכפוף לכך שיעבור את הבדיקות הרפואיות כמובן.


במועדון אישרו את הפרסום אתמול לפיו מכבי חיפה הציבה תג מחיר על סאן מנחם. "ברור שלא נשלם חצי מיליון יורו, גם הרבה פחות", אמרו. יחד עם זאת, שמו של מנחם עדיין על המדף, כפי שהיה לאורך כל השבועות האחרונות.





בנוגע למשחק מחר, טל בן חיים עדיין לא כשיר לשחק ובאימון היום הוא לא השתתף, כמו גם עידן ורד ואופיר קריאף שערכו לצד הבלם אימון אישי, בעוד אנטואן קונטה חזר לאימונים סדירים כבר אתמול. במשחק אור זהבי צפוי לפתוח שוב בהרכב הקבוצה ולצידו אופיר קריאף. עידן ורד יחזור בהדרגה לאימונים רק עם חזרת הקבוצה לישראל. בינתיים, כאמור, הוא עובד בחדר הכושר ומבצע טיפולים ואימונים קלים.


בנושא אחר, הקבוצה החליטה הבוקר לצאת בקמפיין חדש "בעל הבית השתגע", במסגרתו משה חוגג מבטיח להחזיר לאוהדים חלק מהכסף אם הקבוצה לא תגיע לאירופה. איך זה עובד? אם הקבוצה תגיע לאירופה, הכסף יישאר בידיו כדי לבנות את הקבוצה לעונה שאחרי. אם לא, חוגג החליט להחזיר 30% מכספי המנוי לאוהדים. המהלך הזה הוא היסטורי ומתרחש בפעם הראשונה בישראל.


המנכ"ל מוני ברוש, אמר בתגובה: "אנחנו שמחים לראות את העניין שהסרטון והמבצע יצר. מדובר בצעד נוסף בבניית האמון בין המועדון לבין הקהל הרב שלנו. זאת בית"ר, ואנחנו נמשיך ליצור לאוהדים שלנו דרכים חדשות ומקוריות על מנת להמשיך ולהדק את החיבור לקבוצה". עד עתה נמכרו כמעט 7000 מנויים, וכ-14 אלף בית"ריסטים.


אימון בית
אימון בית"ר ירושלים. קונטה חזר לאימונים סדירים (בית"ר ירושלים, רשמי)


בקבוצה התבדחו אחרי שיצא הסרטון בו רוני לוי ויוסי בניון בועטים לשער. "עם איך שיוסי בעט אתמול, אולי כדאי להוציא מהקפאה את כרטיס השחקן ולהכניס אותו לבעיטות עונשין", אמרו במועדון. "גם רוני עדיין לא איבד מהטאצ'". ביום שני תחתום הקבוצה את מחנה האימונים במשחק מול פאפוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי