הבדיקות הרפואיות של אלו תקינות, ממתין להחלטת מכבי ת"א

דור אלו
דור אלו | טוויטר

שבוע חלף מאז שמגן הפועל באר שבע המריא למחנה האימונים בהולנד, אך הצירוף עדיין לא הושלם. פסימיות בסביבתו של השחקן: "לא ברור מה קורה עם זה". האופציה על גררו מומשה. הערב: משחק הגומלין בין אסטנה לקלוז'

(גודל טקסט)

האם דור אלו מתרחק ממכבי תל אביב? מגן הפועל באר שבע, שהמריא לפני שבוע למחנה האימונים של האלופה במירלו שבהולנד ואף הצטלם עם המדים הצהובים כפי שהודלף ברשתות החברתיות ממשיך לחכות להתפתחויות בעניינו – על אף שהבדיקות הרפואיות המקיפות שעבר נמצאו תקינות, כך הוא התבשר הערב (רביעי).

נכון להיום, ידוע שהמגן סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה ותוצאות הבדיקות הרפואיות שעברו לקרדיולוג חזרו כתקינות לחלוטין וללא ממצאים רפואיים שמגבילים אותו או מונעים ממנו לשחק, אך בכל זאת כעת ממתינים נציגיו של השחקן וגם השחקן עצמו, להודעה ממכבי תל אביב, בנוגע למימוש ההסכם שכבר הושג עמו בשבוע שעבר.

אם בימים האחרונים עוד נשמעה אופטימיות מכיוון מקורביו של המגן וסוכניו רונן וגלעד קצב, הרי שהבוקר – לפני קבלת תוצאות הבדיקות יש לציין – כבר נשמעו קולות אחרים וגם שם מבינים שהסחבת עם הצהובים כנראה אינה מבשרת טובות עבורו: "זה נסחב יותר מדי ולא נראה טוב. לא ברור מה קורה עם זה". אמר היום גורם המקורב לעסקה לספורט1. 


מתקשה להשלים את הסגל. ולדימיר איביץ' (מכבי ת"א האתר הרשמי)

בינתיים, המועדון הודיע על מימוש האופציה לרכישת אדוארדו גררו לוקאנו הצעיר (19) מקבוצת אוניברסיטריו הפנמית. שחקן ההתקפה שיחק בעונה הקודמת כמושאל בקבוצת הנוער וכבש 13 שערי ליגה ב-29 הופעות, חתם לשלוש שנים. המנהל המקצועי של מכבי ת"א אישר שהשחקן יושאל לקבוצה בליגה הלאומית בעונה הקרובה. ואן לוון אמר: "השחקן הרשים אותנו מהרגע שהצטרף למבחנים, אנחנו משוכנעים שהוא מסוגל להיות תוספת טובה למספר תפקידים בהתקפה. הוא עשה את ההתקדמות והוא ימשיך להשתפר במהלך העונה הקרובה".

הערב הצהובים יגלו את זהות היריבה במוקדמות ליגת האלופות, כשאסטנה הקזחית תתארח אצל קלוז' הרומנית ביתרון 0:1 מהמשחק הראשון (20:55 בספורט4).

אדוארדו גררו. הוחתם ויושאל לקבוצה מהליגה הלאומית (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי