מהפכה בקריית שמונה: נשים וצעירים ישלמו 100 שקלים למנוי

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

הבעלים איזי שרצקי מנסה לגרום לקהל רב יותר להגיע למשחקי הקבוצה והחליט להוזיל מחירים גם עבור סטודנטים, חיילים ואנשים עם מוגבלויות. הקבוצה ניצחה 0:1 את שולנוק ההונגרית במשחק אימון

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה השיגה הערב את הניצחון הראשון של העונה במשחק האימון מול שולנוק מהליגה השנייה בהונגריה לאחר שניצחה 0:1. הקבוצה של מסאי דגו עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער ג'ון רואיז בבעיטה חופשית ושמרה על התוצאה עד לסיום. הקבוצה פתחה עם ההרכב שכלל את דז'וגאס ברטקוש, יובל לוין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, שי גולן, עומר לקאו, מוחמד שכר, ג'יימס אדניי, ג'ון רואיז וקיליאן שרידאן.

במסגרת הפעילות הענפה של קריית שמונה למען הקהילה בפריפריה, בגליל ובקריית שמונה בפרט (פעילות עליה זכה המועדון בפרס מנשיא המדינה בעונה שעברה) ובמטרה להקל ולהנגיש את תרבות הספורט בכלל והכדורגל בפרט לכמה שיותר משפחות בגליל, קבע המועדון שהחל מהעונה הקרובה עלות מנוי שנתי לכל עונת 2019/20 עבור נשים, ילדים, נערים, חיילים, סטודנטים, ונכים תעמוד על 100 ש"ח בלבד. מנוי בוגר לכל העונה יעלה: 450 ש"ח, בלבד כמו בעונה שעברה.

מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל קריית שמונה פעל, פועל וימשיך לפעול למען הקהילה בגליל ובקריית שמונה בפרט ואנו מקווים כי מועדונים נוספים יצטרפו למאמץ להנגשת תרבות הספורט לכמה שיותר משפחות בישראל". גם במנהלת הליגות הביעו תמיכה בהחלטה של בעלי קריית שמונה איזי שרצקי ויו"ר המנהלת ארז כלפון אמר: "ההחלטה של ידידי איזי להנגיש את מחירי הכדורגל באמצעות גביית סכום סמלי עבור מנוי למשחקי קרית שמונה, היא לא רק בשורה חשובה לתושבי קרית שמונה והפריפריה, היא בשורה לכדורגל שמיועד עבור המשפחות. אנו עמלים ביחד עם הקבוצות על הבאת משפחות למשחקי הכדורגל בליגת הבורסה לניירות ערך, וצעד שכזה הוא צעד חשוב ומשמעותי שאני בטוח שיאומץ על ידי מועדונים נוספים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי