מסתמן: החזרת סרט הקפטן ושדרוג קטן בשכר ישאירו את דגני במועדון

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

למרות הצעתה הצפויה של הפועל באר שבע, הבלם מסר לחבריו במחנה האימונים שיעדיף לשחק בהפועל תל אביב בעונה הבאה אם יקבל תנאים טובים יותר, כעת הוא מחכה לפגישה עם האחים ניסנוב. צדק עשוי להצטרף בקרוב

(גודל טקסט)

בלם הפועל תל אביב אוראל דגני עשוי לעזוב בימים הקרובים להפועל באר שבע שמתכוונת להפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על כ-400 אלף דולר, זאת לאור מכירתו הצפויה של חאתם עבד אלחמיד לסלטיק.

לדגני יש חוזה בפועל תל אביב לארבע שנים נוספות ושכרו עומד על כ-195 אלף דולר, הגבוה ביותר במועדון ובסביבות הפועל תל אביב טוענים שהשחקן לא היה מתעקש בשדרוג שכרו אם לא היו גישושים מצד בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

אם אכן אלונה ברקת תפעיל באופן רשמי את סעיף השחרור של דגני, הוא אמור להרוויח בבירת הנגב 245 אלף דולר לעונה בחוזה לארבע שנים. מסתמן שהפועל באר שבע תתעסק בסוגיית השחקן לאחר המשחק נגד לאצ'י הערב (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט4) ואם המהלך אכן ייצא לפועל דגני עשוי לעזוב את מחנה האימונים בפולין כבר בשבוע הבא.


הפועל באר שבע עשויה להגיש הצעה לאחר המשחק נגד לאצ'י (עדי אבישי)

בהפועל תל אביב מבהירים: "אנחנו רוצים את אוראל דגני ועדיין מאמינים כי הוא ימשיך וההחלטה היא שלו בלבד. הכדורגל הוא מאוד דינמי ואם דגני ילך בעקבותיו של רמזי ספורי כולם נכבד את המהלך – דגני וספורי אינם הראשונים ולא האחרונים ויהיו בהפועל תל אביב שחקנים אחרים. האם התוספת הכספית בבאר שבע שווה את המהלך? נמתין ונראה ובימים האחרונים מסתמן שהוא מתלבט, כך נראה לנו".

על פי גורמים הקשורים למהלך הבלם ממתין לשיחה של הבעלים איציק ושרון ניסנוב השוהים במחנה האימונים ובו אמורים לשוחח על עתידו של דגני. לחברים בקבוצה נודע כי אם הניסנובים יובילו שיחה חיובית ויסכימו לשדרג מעט את שכרו וימצאו נוסחה בה סרט הקפטן יהיה של דגני לצדם של מאור בוזגלו ועומר דמארי הרצון של דגני יהיה להמשיך במתחם חודורוב ולהיות שותף לעונה החדשה באצטדיון בלומפילד.

בהפועל תל אביב מאמינים כי המהלך של הבלם שיר צדק מול הפועל באר שבע יושלם בקרוב ואם השחקן יחתום עד מחר, יעלה על הטיסה לפולין. האדומים ישחקו מחר נגד הפועל רעננה השוהה אף היא באימונים בפולין. מי שעשוי להצטרף לסגל הוא הקשר הניגרי של הפועל תל אביב ענמואל בואטנג, השוהה בגרמינה, שקיבל ויזה לפולין ויגיע למחנה של היום בלילה.


עשוי להצטרף למחנה האימונים של הפועל תל אביב בפולין. שיר צדק (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי